Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Lejek Konwersyjny

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Lejek Konwersyjny

Lejek konwersyjny

Lejek konwersyjny oznacza drogę, jaką klient przechodzi od pierwszego kontaktu z marką do momentu zakupu jej produktu lub usługi. Prezentuje się go jako odwróconą piramidę, wąską na dole i stopniowo rozszerzającą się ku górze, swoim wyglądem przypomina lejek, stąd też jego nazwa. Droga klienta rozpoczyna się na samej górze, w tym punkcie jest również najszersze grono odbiorców komunikatów marki.

Lejek konwersyjny – zasada działania

Każda firma powinna mieć opracowaną strategię marketingową, która skuteczne przeprowadzi osoby zainteresowane marką przez kolejne etapy lejka – od samej góry do samego dołu. Tylko dzięki odpowiednim komunikatom reklamowym skierowanym do odbiorców znajdujących się na konkretnym poziomie lejka, będzie można oczekiwać, że dokonają zakupu produktów lub usług firmy.

Lejek konwersyjny – zastosowanie

Lejek konwersyjny jest pomocnym narzędziem wykorzystywanym przez kampanie Google Ads. Dzięki niemu można przygotować kreacje reklamowe i targetować je do osób znajdujących się na konkretnych poziomach lejka. Dodatkowo pozwala on monitorować, czy podjęte działania są skuteczne i prowadzą do określonych konwersji.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę