Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Linki sponsorowane

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane

Linki sponsorowane to opłacone przez reklamodawcę adresy stron internetowych, które wyświetlają się nad organicznymi wynikami wyszukiwania. To jedna z najpopularniejszych form reklamy, realizowana przez kampanie Google Ads. Link kieruje do witryny z konkretną ofertą firmy.

Linki sponsorowane – budowa reklamy

Link sponsorowany składa się z kilku kluczowych elementów. Adres URL do danej witryny internetowej jest częścią reklamy tekstowej wyświetlanej w wyszukiwarce Google. Pozostałe elementy, które wchodzą w jej skład to nagłówek oraz treść, oba te elementy mają określoną liczbę znaków do wykorzystania, której nie można przekroczyć.

Linki sponsorowane – zasada działania

Linki sponsorowane to nienachalna forma reklamy skierowana do konkretnych użytkowników. Oferty wyświetlają się tym osobom, które poszukują konkretnych produktów lub usług w wyszukiwarce. Dodatkowo reklamodawca płaci za reklamę tylko w momencie kliknięcia linku sponsorowanego i przeniesienia potencjalnego klienta na stronę docelową.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę