Linki sponsorowane
Linki sponsorowane to opłacone przez reklamodawcę adresy stron internetowych, które wyświetlają się nad organicznymi wynikami wyszukiwania. To jedna z najpopularniejszych form reklamy, realizowana przez kampanie Google Ads. Link kieruje do witryny z konkretną ofertą firmy.
Linki sponsorowane – budowa reklamy
Link sponsorowany składa się z kilku kluczowych elementów. Adres URL do danej witryny internetowej jest częścią reklamy tekstowej wyświetlanej w wyszukiwarce Google. Pozostałe elementy, które wchodzą w jej skład to nagłówek oraz treść, oba te elementy mają określoną liczbę znaków do wykorzystania, której nie można przekroczyć.
Linki sponsorowane – zasada działania
Linki sponsorowane to nienachalna forma reklamy skierowana do konkretnych użytkowników. Oferty wyświetlają się tym osobom, które poszukują konkretnych produktów lub usług w wyszukiwarce. Dodatkowo reklamodawca płaci za reklamę tylko w momencie kliknięcia linku sponsorowanego i przeniesienia potencjalnego klienta na stronę docelową.