Mikro konwersje
To mniejsze, często niezauważane działania, które wykonują użytkownicy na Twojej stronie internetowej lub w trakcie interakcji z Twoją marką. Choć miko konwersje mogą nie przynosić bezpośredniego zysku, pełnią one niezwykle ważną funkcję w procesie sprzedaży. Zrozumienie, które miko konwersje są kluczowe dla Twojego biznesu, a następnie śledzenie ich umożliwi Ci skuteczną optymalizację strategii marketingowej.
Miko konwersje – jak go zmierzyć?
Narzędziem wykorzystywanym do mierzenia mikro konwersji jest Google Analytics, który pozwala na tworzenie dowolnych celów analitycznych. Możesz w nim łatwo zdefiniować, jakie działania użytkownika są dla Ciebie cenne, a system automatycznie będzie monitorować ich realizację.
Miko konwersje – pomocne przy optymalizacji ścieżki zakupowej
Miko konwersje budują drogę, po której idzie potencjalny klient – od pierwszego kontaktu z marką, aż po ostateczny zakup. Ich analiza umożliwia zrozumienie, które elementy w całym lejku sprzedażowym działają dobrze, a które wymagają poprawy. Dzięki temu możesz zoptymalizować poszczególne kroki, jak kampanie Google Ads, kampanie PPC, ale również cały proces sprzedaży, aby jak najwięcej użytkowników przechodziło w dół lejka i kupowało Twoje produkty lub usługi.