Skontaktuj się z nami

+48 ‭573 166 009
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Mikro Konwersje

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Mikro Konwersje

Mikro konwersje

To mniejsze, często niezauważane działania, które wykonują użytkownicy na Twojej stronie internetowej lub w trakcie interakcji z Twoją marką. Choć miko konwersje mogą nie przynosić bezpośredniego zysku, pełnią one niezwykle ważną funkcję w procesie sprzedaży. Zrozumienie, które miko konwersje są kluczowe dla Twojego biznesu, a następnie śledzenie ich umożliwi Ci skuteczną optymalizację strategii marketingowej.

Miko konwersje – jak go zmierzyć?

Narzędziem wykorzystywanym do mierzenia mikro konwersji jest Google Analytics, który pozwala na tworzenie dowolnych celów analitycznych. Możesz w nim łatwo zdefiniować, jakie działania użytkownika są dla Ciebie cenne, a system automatycznie będzie monitorować ich realizację.

Miko konwersje – pomocne przy optymalizacji ścieżki zakupowej

Miko konwersje budują drogę, po której idzie potencjalny klient – od pierwszego kontaktu z marką, aż po ostateczny zakup. Ich analiza umożliwia zrozumienie, które elementy w całym lejku sprzedażowym działają dobrze, a które wymagają poprawy. Dzięki temu możesz zoptymalizować poszczególne kroki, jak kampanie Google Adskampanie PPC, ale również cały proces sprzedaży, aby jak najwięcej użytkowników przechodziło w dół lejka i kupowało Twoje produkty lub usługi.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę