Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Nieprawidłowe kliknięcia

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Nieprawidłowe kliknięcia

Wywoływane są przez złośliwe oprogramowanie lub przypadkowe kliknięcia użytkowników. Dzięki algorytmowi Google do odfiltrowywania takich przypadków konto nie jest obciążane kosztami za nieprawidłowe kliknięcia. Filtry odsiewają dane, zanim zostaną one naliczone do systemu, więc nie są one również wyświetlane w raportach na koncie. Liczbę nieprawidłowych kliknięć możemy sprawdzić przy pomocy dodatkowej kolumny danych w interfejsie AdWords.

 

Pojęcie to wykorzystywane jest w kampaniach Google Ads

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę