Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Planer Słów Kluczowych

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Planer Słów Kluczowych

Planer słów kluczowych

Planer słów kluczowych to bezpłatne narzędzie Google, które dostarcza informacji o popularności poszczególnych słów i fraz w wyszukiwarce internetowej. Pomaga dopasować wyrażenia do Twojej branży i Twoich klientów, tak aby były, jak najbardziej skuteczne, czyli generowały ruch na stronę.

Planer słów kluczowych – niezastąpione narzędzie w optymalizacji SEO

Planer słów kluczowych pomoże Ci znaleźć odpowiednie wyrażenia, uwzględniając ich popularność, konkurencyjność czy sezonowość. Planer podpowie Ci również frazy powiązane z Twoimi słowami kluczowymi, które mogą zwiększyć zasięg Twojej strony i przyciągnąć jeszcze więcej zainteresowanych użytkowników. W rezultacie Twoja firmowa witryna będzie wyżej w wynikach wyszukiwania, a to zwiększy prawdopodobieństwo jej odwiedzin przez użytkowników.

Planer słów kluczowych – dlaczego warto go używać?

Planer słów kluczowych to nieocenione narzędzie przy planowaniu treści na stronie, a przede wszystkim doskonałe źródło:

  • informacji o trendach i zachowaniach użytkowników,
  • prognoz miesięcznej liczby wyszukiwań frazy,
  • określenia kosztów reklamy z użyciem danego słowa,
  • dopasowania konkretnych fraz do różnych kategorii produktów lub usług Twojej marki.

Planer słów kluczowych jest również niezbędny przy tworzeniu efektywnych działań reklamowych, takich jak kampanie Google Ads czy kampanie PPC. Dzięki niemu możesz skierować reklamy do osób, które najprawdopodobniej będą zainteresowane Twoją ofertą.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę