Ad ranking
Przy kierowaniu na słowa kluczowe określa pozycję reklamy w wynikach wyszukiwania oraz Sieci Reklamowej. Jest obliczany w następujący sposób:
Max. CPC * Wynik Jakości * Oczekiwany wpływ rozszerzeń i innych formatów reklamy
Ad ranking
Przy kierowaniu na słowa kluczowe określa pozycję reklamy w wynikach wyszukiwania oraz Sieci Reklamowej. Jest obliczany w następujący sposób:
Max. CPC * Wynik Jakości * Oczekiwany wpływ rozszerzeń i innych formatów reklamy
Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.
Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny