Search Query Report
Raport, dzięki któremu możemy przeanalizować wyszukiwane hasła powiązane ze słowami kluczowymi w danej kampanii. W zależności od ich trafności można je dodać lub wykluczyć z kampanii na koncie AdWords.
Search Query Report
Raport, dzięki któremu możemy przeanalizować wyszukiwane hasła powiązane ze słowami kluczowymi w danej kampanii. W zależności od ich trafności można je dodać lub wykluczyć z kampanii na koncie AdWords.
Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.
Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny