Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Reklama displayowa

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Reklama displayowa

Reklama displayowa to forma płatnej promocji marki, która występuje na stronach internetowych. Pojawia się najczęściej w postaci poziomych lub pionowych banerów o różnych rozmiarach. Reklama może być samą treścią, grafiką lub wideo. Powinna być atrakcyjna wizualnie dla odbiorcy i zawierać wezwanie do działania – CTA. Jej zadaniem jest przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i zachęcić do kliknięcia baneru, który przeniesie go na stronę docelową marki.

Reklama displayowa – zalety

  • Targetowanie – ten rodzaj reklamy można łatwo profilować i kierować do osób, które będą najbardziej zainteresowane ofertą. Pozwoli to osiągnąć wysoki poziom współczynnika konwersji. Ten rodzaj reklamy sprawdza się bardzo dobrze w remarketingu.
  • Uzupełnienie kanałów komunikacji – reklama displayowa to doskonały sposób na pojawianie się tam, gdzie potencjalny klient. Marka występuje dzięki temu nie tylko w social mediach, ale również na portalach informacyjnych, blogach czy w aplikacjach mobilnych.
  • Mierzalność – kampanie Google Ads pozwalają na optymalne wykorzystanie takich reklam. Ich efektywność można zmierzyć dzięki popularnych formom jak PPC, CPA, CPM.

Reklama displayowa – elastyczna i inteligentna

Ogromną zaletą reklam displayowych jest ich możliwość dopasowania się praktycznie do każdej wolnej przestrzeni na stronie internetowej. Reklamodawca musi jedynie wprowadzić w Google Ads różne formaty reklamy, a system automatycznie dostosuje je do miejsc w aplikacjach, witrynach czy skrzynce mailowej.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę