Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Rozszerzenia linków do podstron

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Rozszerzenia linków do podstron

Rozszerzenia linków do podstron

Rozszerzenia linków do podstron, to opcja oferowana przez kampanie Google Ads, która pozwala reklamodawcom dołączyć dodatkowe linki do swoich reklam. Takie rozszerzenia są nie tylko ułatwieniem dla użytkowników, ale także umożliwiają zbieranie większej liczby danych o potrzebach i zainteresowaniach potencjalnym klientów. Używanie rozszerzeń linków do podstron może zwiększyć skuteczność reklam poprzez poprawę CTR oraz jej widoczności na stronie wyników wyszukiwania.

Rozszerzenia linków do podstron – z jakich elementów się składają?

Rozszerzenia linków do podstron składają się z dwóch kluczowych elementów:

  • tekstu wyświetlanego linku, który widzi użytkownik – powinien precyzyjnie opisywać to, co pojawi się po kliknięciu;
  • URL docelowego, czyli strona, na którą użytkownik zostanie przekierowany.

Użycie rozszerzeń linków do podstron wymaga dokładnej organizacji strony internetowej. Każda sekcja, do której chciałbyś przekierować użytkowników, powinna mieć swój unikalny URL i zawartość, która precyzyjnie odpowiada opisowi w Twoim linku.

Rozszerzenia linków do podstron – jak efektywnie je wykorzystać w kampanii?

Google Ads automatycznie dobiera rozszerzenia linków do podstron w zależności od urządzenia czy zapytań użytkowników. Dlatego zawsze warto mieć kilka wariantów tekstu linku, które przekierowują na różne części strony. To pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać możliwości reklamowe i zwiększyć efektywność działań, na przykład, jeśli prowadzisz kampanie PPC. Pamiętaj również, aby regularnie testować, analizować i optymalizować swoje rozszerzenia linków do podstron. Im więcej testów przeprowadzisz, tym lepiej zrozumiesz, jakie teksty linków i które podstrony przynoszą najlepsze efekty.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę