Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

RTM

Przewiń w dół

słownik marketingowy

RTM

RTM, czyli Real Time Marketing to nawiązanie w działaniach marketingowych firmy i publikowanych przez nią treściach do aktualnych wydarzeń. Komunikaty mogą odnosić się do ważnych i popularnych wydarzeń ze świata polityki, kultury i życia społecznego. RTM ma najczęściej zabawną i lekką formę, zarówno w postaci samej treści, jak i w połączeniu z grafiką, np. jako post, news, baner, wideo.

RTM – cechy charakterystyczne

Najważniejszą cechą RTM jest błyskawiczna reakcja na sytuacje, które zyskują na popularności. To stałe obserwowanie i analiza tego, co dzieje się w sieci i u konkurencji. Działania podejmowane są w social mediach, ponieważ tam najszybciej taki komunikat dociera do odbiorcy i nakłania do dyskusji. Marka dzięki strategii RTM pokazuje odbiorcom, że ma do siebie dystans oraz jest na bieżąco z trendami.

RTM – wyzwania dla twórców

Kreacje związane z RTM tworzone są zawsze na bieżąco, nie da się ich przewidzieć, ponieważ są ściśle związane z wydarzeniami na świecie. To może stanowić spore wyzwanie w stosunku do planowanych działań, które realizuje na przykład digital marketing. Działy kreatywne muszą błyskawicznie stworzyć powiązanie między marką a daną sytuacją. Niestety nie zawsze takie połączenia wychodzą dobrze i wtedy odbiorcy mają problem ze zrozumieniem i interpretacją przekazu. Trend wykorzystywany w RTM pojawia się bardzo szybko i równie szybko znika. Trudno na nim oprzeć dłuższą strategię komunikacji z klientem.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę