Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Social media

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Social media

Social media, czyli media społecznościowe to platformy, które umożliwiają szybką wymianę informacji między użytkownikami w sieci. Do komunikacji można wykorzystać różne narzędzia, obecnie najczęściej jest to telefon z dostępem do internetu. Social media łączą ludzi z całego świata, pomagają zawierać nowe znajomości, utrzymywać relacje oraz tworzyć grupy o wspólnych zainteresowaniach.

Social media – najpopularniejsze platformy

Portale społecznościowe, z których obecnie najchętniej korzystają użytkownicy to:

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Tik Tok

Każda z tych aplikacji łączy trochę różne grupy ludzi i daje użytkownikom odmienne możliwości. W zależności od specyfiki danego portalu osoby publikują w nich posty w formie tekstu, zdjęcia czy wideo. Zazwyczaj jedna osoba ma swój profil w kilku mediach społecznościowych, ponieważ może z nich czerpać inne korzyści. Natomiast wspólnym mianownikiem każdej platformy jest możliwość tworzenia sieci kontaktów i obserwowanie osób, które inspirują i dostarczają wartościową treść dla użytkownika.

Social media – firmy w mediach społecznościowych

Ze względu na obecność tak wielu użytkowników w social mediach, marki również chętnie zakładają tam swoje konta. Pozwala to na łatwą komunikację i budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Media społecznościowe to również skuteczne narzędzie marketingowe. Kampanie Facebook Ads to doskonały sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zainteresowanie swoimi produktami grupy docelowej.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę