Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Specjalista Google Ads

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Specjalista Google Ads

Specjalista Google Ads to osoba, która ma wiedzę i doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych w sieci Google. Ekspert przed rozpoczęciem działań związanych z tworzeniem reklam przeprowadza analizę, która pozwala mu określić formę reklamy, miejsce i czas emisji oraz grupę docelową. Określa budżet reklamowy oraz na bieżąco monitoruje efekty i w razie potrzeby wprowadza zmiany, aby kampania była maksymalnie optymalna.

Specjalista Google Ads – wymagane umiejętności

Specjalista Google Ads powinien mieć analityczny umysł, który jest niezbędny do wyciągania wniosków przyczynowo–skutkowych w trakcie prowadzonych działań. To osoba, która wie, jak tworzyć skuteczne przekazy marketingowe i obsługiwać narzędzia w kampaniach Google Ads. Taki ekspert powinien mieć przede wszystkim doświadczenie w tworzeniu reklam displayowych, wideo, produktowych, remarketingowych i w sieci wyszukiwania Google. Efekty jego działań powinny być potwierdzone obiektywnymi współczynnikami, jak np. ROAS, CTR lub CPC.

Specjalista Google Ads – praca z narzędziami

Skuteczne kampanie Google Ads są możliwe dzięki połączeniu wiedzy z wielu obszarów marketingu. Ważne jest również korzystanie z narzędzi takich jak Google Analytics, Google Search Console oraz Google Tag Manager. Pozwolą one dopasować kampanię reklamową do potrzeb konkretnej firmy oraz umożliwią monitorowanie efektów.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę