Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Strategia marketingowa

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Strategia marketingowa

Strategia marketingowa to precyzyjnie określone działania, które prowadzą do stabilnej pozycji firmy na rynku oraz zwiększania zysków. Taki plan powinien uwzględniać dostępne zasoby oraz cele, do których dąży marka. Strategia to proces, zakłada działanie długofalowe, w którym występuje wiele elementów składowych. Dobrze opracowana strategia marketingowa to połączenie działań realizowanych na wielu płaszczyznach. Dopiero takie holistyczne podejście pozwoli osiągnąć sukces.

Strategia marketingowa – co musi zawierać?

Strategia marketingowa musi być skrojona na miarę danej firmy i dopasowana do jej celów biznesowych oraz możliwości. Plan powinien zawierać szczegółowy opis przedsiębiorstwa, jego cechy charakterystyczne, analizę rynku oraz konkurencji. Istotne jest precyzyjne określenie grupy docelowej, czyli osób, do których marka będzie kierowała swoje komunikaty. Od tego będzie również zależał wybór narzędzi, kanałów komunikacji oraz innych działań podjętych, aby skutecznie osiągnąć założone cele marketingowe.

Strategia marketingowa – dlaczego jest ważna?

Opracowanie strategii marketingowej pozwoli na prowadzenie skoordynowanych działań w wielu obszarach. Niezależnie od tego, czy marka chce wykorzystać do promowania swoich towarów marketing tradycyjny, czy digital marketing musi wiedzieć, jak działać skutecznie i ekonomicznie. Bez tego niestety nie będzie w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów. Jasno określony plan przełoży się na spójną wizję marki, lepszy odbiór komunikatów i zwiększenie zysków w firmie.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę