Landing Page
Określa stronę, na którą kieruje nasza reklama. Najczęściej jest ona ściśle dopasowana do reklamowanego produktu lub usługi. Jej jakość oraz przemyślany wygląd w znacznej mierze decyduje o ilości konwersji.
Landing Page
Określa stronę, na którą kieruje nasza reklama. Najczęściej jest ona ściśle dopasowana do reklamowanego produktu lub usługi. Jej jakość oraz przemyślany wygląd w znacznej mierze decyduje o ilości konwersji.
Strona docelowa, często nazywana landing page, to strona internetowa, na którą użytkownik trafia po kliknięciu baneru reklamowego, wyniku wyszukiwania lub linku w e-mailu marketingowym. Celem strony docelowej jest zazwyczaj zachęcenie użytkownika do podjęcia określonej akcji, takiej jak zapisanie się do newslettera, wypełnienie formularza lub dokonanie zakupu.
Strona docelowa jest niezbędnym elementem w marketingu online, szczególnie jeśli planujesz kampanie Google Ads czy kampanie PPC. Jej główną funkcją jest skierowanie użytkowników do wykonania konkretnej akcji, która jest dla Ciebie pożądana. W związku z tym skonstruowanie skutecznej strony docelowej to kluczowy aspekt, aby osiągnąć założone cele reklamowe, np. wysoki współczynnik konwersji. Strona docelowa to nie tylko wizytówka Twojego produktu lub usługi, ale miejsce, gdzie użytkownik decyduje o podjęciu dalszych kroków związanych z Twoją ofertą.
Wskazówki, które pomogą Ci stworzyć lepszą i skuteczną stronę docelową:
Stworzenie optymalnej i skutecznej strony docelowej to proces, ale dzięki temu będziesz w stanie realizować coraz lepiej swoje cele reklamowe.
Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.
Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO
Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny