TikTok to serwis społecznościowy, w którym użytkownicy komunikują się ze sobą poprzez nagrania wideo. Aplikacja pozwala nagrywać i dodawać niedługie filmiki, które mogą trwać maksymalnie trzy minuty. Taki materiał przed publikacją można edytować z poziomu aplikacji. Do wykorzystania są dodatki w postaci napisów, obrazków, filtrów czy muzyki. Na TikToku dostępne są również transmisje na żywo. Użytkownicy mogą wchodzić w interakcje z filmikami poprzez polubienie, komentowanie lub udostępniane na innych platformach.
TikTok – konto prywatne i firmowe
Osoba, która skończyła trzynaście lat, może bez problemu założyć konto na TikToku. Stworzony profil pozwoli w pełni korzystać z aplikacji oraz wszystkich funkcji. Konto na TikToku można połączyć ze swoim profilem na Facebooku oraz numerem telefonu, aby móc w łatwy sposób znaleźć znajomych. Konto w tej aplikacji mogą zakładać także firmy. Obecność marki w tym medium daje wiele korzyści. Wykorzystując kampanie TikTok Ads, w łatwy sposób można dotrzeć do swojej grupy docelowej. Przemyślana strategia i koncepcja na wideo pomoże zainteresować odbiorców ofertą firmy.
TikTok – dostępne treści
Content na TikToku przyciąga osoby w różnym wieku i o różnych zainteresowaniach. Dzięki tak ogromnej popularności aplikacji każdy jest w stanie znaleźć treści dla siebie. Nad tym, aby użytkownik otrzymał atrakcyjne i interesujące go zagadnienia czuwają algorytmy. Już od pierwszych minut badają one preferencje odbiorcy i podsuwają materiały, które z dużym prawdopodobieństwem mu przypasują.