Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

TikTok

Przewiń w dół

słownik marketingowy

TikTok

TikTok to serwis społecznościowy, w którym użytkownicy komunikują się ze sobą poprzez nagrania wideo. Aplikacja pozwala nagrywać i dodawać niedługie filmiki, które mogą trwać maksymalnie trzy minuty. Taki materiał przed publikacją można edytować z poziomu aplikacji. Do wykorzystania są dodatki w postaci napisów, obrazków, filtrów czy muzyki. Na TikToku dostępne są również transmisje na żywo. Użytkownicy mogą wchodzić w interakcje z filmikami poprzez polubienie, komentowanie lub udostępniane na innych platformach.

TikTok – konto prywatne i firmowe

Osoba, która skończyła trzynaście lat, może bez problemu założyć konto na TikToku. Stworzony profil pozwoli w pełni korzystać z aplikacji oraz wszystkich funkcji. Konto na TikToku można połączyć ze swoim profilem na Facebooku oraz numerem telefonu, aby móc w łatwy sposób znaleźć znajomych. Konto w tej aplikacji mogą zakładać także firmy. Obecność marki w tym medium daje wiele korzyści. Wykorzystując kampanie TikTok Ads, w łatwy sposób można dotrzeć do swojej grupy docelowej. Przemyślana strategia i koncepcja na wideo pomoże zainteresować odbiorców ofertą firmy.

TikTok – dostępne treści

Content na TikToku przyciąga osoby w różnym wieku i o różnych zainteresowaniach. Dzięki tak ogromnej popularności aplikacji każdy jest w stanie znaleźć treści dla siebie. Nad tym, aby użytkownik otrzymał atrakcyjne i interesujące go zagadnienia czuwają algorytmy. Już od pierwszych minut badają one preferencje odbiorcy i podsuwają materiały, które z dużym prawdopodobieństwem mu przypasują.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę