Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Wykluczone Lokalizacje

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Wykluczone Lokalizacje

Excluded Locations

Zapewniają opcje wyboru miejsca, w którym nasze reklamy nie będą wyświetlane. Opcja ta działa podobnie jak kierowanie geograficzne — po wybraniu miejsca do wykluczenia nie będziemy kierować reklam na dany obszar. Warto pamiętać o ustawieniach Metody Kierowania i Metody Wykluczania na poziomie całej kampanii — pomimo wykluczenia lokalizacji lub frazy, reklamy mogą nadal się wyświetlać przy błędnym ustawieniu.

Słownik marketingowy

Wykluczone lokalizacje to funkcja dostępna w Google Ads. Umożliwia wybranie miejsc, w których nie chcesz wyświetlać swoich reklam. Tworzenie listy wykluczonych lokalizacji może okazać się niezwykle pomocne, gdy chcesz skierować swoją komunikację marketingową do specyficznych regionów, województw czy miast. Możesz wykluczyć różnego rodzaju lokalizacje, dzięki czemu reklama nie dotrze do osób, które prawdopodobnie nie będą mogły skorzystać z Twojej oferty reklamowej.

Wykluczone lokalizacje – dlaczego są ważne w kampaniach reklamowych?

Prowadząc kampanie Google Ads, m.in. kampanie PPC, wykluczone lokalizacje pomogą Ci dotrzeć wyłącznie do miejsc, które są dla Ciebie najważniejsze. Ograniczenie wyświetlania reklam do specyficznych lokalizacji pozwala nie tylko lepiej dostosować komunikaty reklamowe do odbiorców. Oszczędza także Twój budżet, który w przeciwnym razie mógłby zostać wykorzystany na wyświetlenia, które może przyniosłyby kliknięcia, ale na pewno nie konwersje.

Wykluczone lokalizacje – zalety stosowania w strategii marketingowej

Zastosowanie wykluczenia reklam z lokalizacji geograficznej przyniesie Ci wiele korzyści, m.in. optymalizacja budżetu, poprawa skuteczności kampanii, lepiej dopasowany przekaz do specyfiki konkretnego regionu czy miasta, wyższe ROI dzięki optymalizacji wydatków.

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę