Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Wynik Jakości

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Wynik Jakości

Quality Score

Liczony za każdym razem, gdy reklama zostanie wyświetlona. Jest to jeden z głównych czynników Rankingu Reklamy. Przyjmuje wartości od 1 do 10 oraz jest liczbą rzeczywistą, choć Google podaje do informacji wartość zaokrągloną do całości. Składają się na niego takie czynniki jak: CTR, jakość strony docelowej, rozszerzenia, historyczny CTR. Jest liczony
inaczej dla sieci reklamowej oraz dla sieci wyszukiwania, jak również dla stron zwykłych oraz mobilnych. Wyższy wynik jakości może spowodować wyższe wyświetlanie się reklam i wpłynąć na niższe koszty reklamy AdWords.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę