Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Wyniki Organiczne

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Wyniki Organiczne

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne, nazywane również naturalnymi wynikami wyszukiwania, to strony internetowe, które są wyświetlane w wyszukiwarce za darmo. Dzieje się to bez dodatkowych opłat, czyli kampanie Google Ads, a w szczególności kampanie PPC w żaden sposób nie wpływają na te wyświetlenia. Wyniki organiczne pojawiają się na podstawie ich trafności dla zapytania użytkownika, schemat działania określany jest przez algorytmy Google. Strony o wysokiej jakości i zawierające istotne informacje dla zapytania użytkownika mają większe szanse na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach organicznych.

Wyniki organiczne – kluczowy aspekt strategii SEO

W kontekście SEO wyniki organiczne są niezwykle istotne. Mają one fundamentalne znaczenie dla widoczności Twojej strony internetowej oraz dla ilości i jakości generowanego ruchu. Po pierwsze, większość użytkowników ufa bardziej wynikom organicznym niż płatnym reklamom. Ponadto wyniki organiczne dają długotrwałe efekty – dobrze zoptymalizowana strona będzie stale sprowadzać użytkowników w przeciwieństwie do płatnych reklam, które przestają generować ruch zaraz po zakończeniu kampanii. Dlatego też praca nad wynikami organicznymi powinna być jednym z głównych elementów strategii związanej z pozycjonowaniem strony. Warto zadbać m.in. o jakość contentu, stosowanie odpowiednich słów kluczowych, czy zapewnienie wysokiej szybkości ładowania strony.

Wyniki organiczne – jak pojawiają się w wyszukiwarce?

Wyniki organiczne są generowane przez algorytmy wyszukiwarek internetowych, z Google na czele. Ich zadaniem jest wybranie najistotniejszych i najbardziej wiarygodnych stron dla danego zapytania, bazując na wielu różnych czynnikach, które co jakiś czas się zmieniają. Te witryny, które wyświetlają się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, są najbardziej dopasowane do zapytania użytkownika, mają wysokiej jakości i istotne treści oraz są dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę