Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Wyszukiwarka

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka internetowa to miejsce, które umożliwia użytkownikowi szybkie znalezienie w sieci treści na dany temat. Jest to program lub strona internetowa wyposażona w mechanizm, który po wpisaniu słowa klucz lub zapytania wyświetla wyniki z linkami do poszczególnych witryn. Korzystanie z wyszukiwarki bardzo ułatwia poruszanie się w sieci, ponieważ użytkownik dostaje odpowiedzi związane wyłącznie z szukanym przez niego zagadnieniem. Jest to narzędzie darmowe, dostępne zarówno na urządzenia stacjonarne, jak i mobilne.

Wyszukiwarka – rodzaje i przykłady

Wśród dostępnych wyszukiwarek internetowych można wyróżnić te, które umożliwiają szybkie i łatwe znalezienie:

  • treści – Google, Bing, Yahoo, MNM, DuckDuckGo;
  • grafik – Google Grafika, TinEye, Bing Grafika, Pinterest;
  • wideo – YouTube, Google Wideo, Bing Videos, Yahoo Video Search;
  • lokalizacji – Google Maps, Bing Maps.

Wyszukiwarka – zastosowanie w biznesie

Wyświetlanie się stron w wyszukiwarce internetowej związane jest z wieloma czynnikami. Jeśli firma chce zajmować pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania, powinna zadbać o zoptymalizowanie swojej witryny. To znaczy, że należy stworzyć stronę zgodną z założeniami SEO. Ważne jest przede wszystkim dostarczanie użytkownikowi wartościowych treści, które będą odpowiedzią na jego potrzeby. Wyszukiwarki są doskonałym miejscem na dotarcie do grupy docelowej. Takie działania realizowane są przez digital marketing, który korzystając z odpowiednich narzędzi, potrafi dobrze wypozycjonować stronę i ściągnąć na nią wartościowy ruch.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę