Skontaktuj się z nami

+48 500 304 340
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista artykułów

Co oznacza status Google Partner i Partner Premium?

  • Autor: Katalina May
  • Aktualizacja:

Status certyfikowanego partnera Google czy Partnera Premium, którym może pochwalić się zaledwie 3% firm obsługujących Google Ads, to jeden z istotnych kryteriów wyboru agencji marketingowej. Co to oznacza z perspektywy klienta agencji? Jakie korzyści niesie za sobą współpraca z autoryzowanym partnerem Google? Dlaczego status Partnera Premium to największe wyróżnienie? 

Przeczytaj również:

10 wskazówek, jak wybrać agencję marketingową

10 wskazówek, jak wybrać agencję marketingową

  • Jakie kryteria warto wziąć pod uwagę?
  • Które informacje na stronie internetowej są istotne?
  • Na co zwrócić uwagę w czasie rozmowy z agencją?

czytaj więcej

Czym jest status Partnera Google

Status Partnera Google to odznaczenie, które otrzymują agencje reklamowe wykazujące się najlepszymi wynikami kampaniach w Google Ads, czyli m. in. w wyszukiwarce Google, na Youtube, w Gmailu i w sieci partnerskiej Google (Google Display Network), do której witryny zgłaszają się poprzez program Google AdSense. Google monitoruje wydawane budżety i wyniki kampanii – stanowią one podstawę do tego, żeby wyłonić najskuteczniejszych partnerów i uhonorować ich tytułami “Google Partner” i “Google Partner Premium”.

Jako SmartYou cieszymy się z korzyści ze statusu Partnera Google Premium odkąd jest przyznawany w Polsce. To między innymi kupony na pierwszą kampanię o wartości 1200 zł czy dostęp do narzędzi w wersjach beta, które pozwalają na tworzenie przewag konkurencyjnych w kampaniach. Sam tytuł traktujemy jako nagrodę za rozwój metodologii zero-waste, której zawdzięczamy wysoki wynik optymalizacji kampanii.


Piotr Stryjniak, Właściciel & Dyrektor Operacyjny SMARTYOU

Tajniki Marketingu Zero-Waste!

Dowiedz się, czym jest GWARANCJA ZERO-WASTE w kampaniach online i poznaj instrukcję, jak NIE MARNOWAĆ budżetu reklamowego:
  • jak zwiększyć sprzedaż, zachowując ten sam budżet na reklamy Google i Facebook
  • jak zmniejszyć koszty reklam w duchu Zero-Waste, poprawiając sprzedaż
czytaj więcej

Różnice pomiędzy statusem Google Partner i Partner Premium

Agencje odznaczone jako partnerzy Google to firmy, które uzyskują wynik optymalizacji kampanii w Google Ads powyżej 70% i wydają na kontach minimum 10 000 USD w ciągu 90 dni. To oznacza również, że przynajmniej połowa specjalistów pracujących w panelu musi obsługiwać budżet w wysokości co najmniej 500 USD. Nie bez znaczenia jest fakt, że wymaga się od nich również posiadania chociaż jednego certyfikatu Google z każdej kategorii produktu. 

Jak łatwo się domyślić tytuł “Google Premium Partner” to kolejne w hierarchii odznaczenie dla agencji. Otrzymuje je zaledwie 3% podmiotów w każdym kraju. Poza tym, że spełniają oni wszystkie wymagania dla zwykłego partnera, wyróżnia ich najwyższy poziom satysfakcji i zaufania klientów – Google wyłania ich, oceniając wzrost liczby klientów i utrzymanie obecnych w skali roku. Wymogiem jest również zróżnicowany wachlarz usług.

Przeczytaj również:

SmartYou z metodą zero-waste w PPC wśród 3% najlepszych agencji wg Google

SmartYou z metodą zero-waste w PPC wśród 3% najlepszych agencji wg Google

  • Zero-waste a kwalifikacja do Google Partners
  • Google Partner Premium – korzyści dla klientów agencji

czytaj więcej

Status Google Partner z perspektywy klienta agencji reklamowej

Z naszej perspektywy autoryzacja firmy przez Google na Partnera, a najlepiej Partnera Premium, to jedno z ważnych kryteriów wyboru agencji marketingowej. Oczywiście możesz trafić na firmę, która oferuje wysoką jakość usług w Google Ads, ale nie spełnia wymagań Google, bo na przykład dopiero się rozwija. Nie mniej jednak certyfikacja świadczy o szeregu atutów, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze agencji reklamowej:

  1. Status Google to dla Ciebie potwierdzenie, że w agencji pracują certyfikowani specjaliści Google Ads. 
  2. Tytuł partnera Google jest dowodem na to, że kampanie są w dobrych rękach – ich wynik optymalizacji przekracza 70%. 
  3. Dzięki odznaczeniom Google Partner i Google Partner Premium masz pewność, że inne firmy zaufały agencji, powierzając jej swoje budżety reklamowe, które wynoszą ponad 10 000 USD/90 dni. 
  4. Autoryzowane agencje posiadają dedykowane wsparcie konsultantów Google – możesz liczyć na dodatkowe analizy branżowe, a w razie problemów z kampanią, Twój specjalista Google Ads nie będzie stał w kolejce do supportu.

Status Partnera Premium to gwarancja dostępu do narzędzi i funkcjonalności beta – dzięki nim Twoje kampanie mogą osiągnąć realną przewagę konkurencyjną.

Dowiedz się więcej na temat benefitów dla agencji reklamowych ze statusem Google Partner i Google Partner Premium na stronie Google. Więcej informacji na temat klasyfikacji do programu Google znajdziesz tutaj

Szukasz agencji do obsługi kampanii Google Ads? Sprawdź naszą ofertę. 

Podziel się:
Obserwuj nas:
Kategorie: Bez kategorii

poradnik dla marek modowych

Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży?
Performance marketing szyty na miarę

Wiemy, że przy dynamicznym rozwoju branży fashion w e-commerce, konieczne jest dopracowanie działań w digitalu do perfekcji – począwszy od strony internetowej, aż po płatne działania reklamowe. W publikacji wyodrębniliśmy cztery sekcje, na podstawie których będziesz mógł rozwinąć działania online swojego sklepu

Poczekaj, to nie wszystko!

Polecane artykuły

Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!