Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Bounce Rate

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Bounce Rate

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń wykorzystywany w kontekście odczytu danych ze strony internetowej dostępny w Google Analytics. Dzięki niemu właściciel danej witryny ma wiedzę o liczbie użytkowników, którzy pojawili się na jego stronie, jednak nie podjęli żadnej dodatkowej interakcji. Chcąc obliczyć wysokość bounce rate, należy podzielić liczbę osób, które znalazły się na danej stronie internetowej przez liczbę wszystkich wejść na witrynę.

Co wpływa na bounce rate?

Czynnikami, które mają znaczący wpływ na wysokość bounce rate, są zoptymalizowana treść, wizualny aspekt strony, nawigacja, ładowanie i wyświetlanie się elementów na stronie oraz CTA. Te oraz wiele innych elementów może wpływać negatywnie na brak zainteresowania daną witryną przez użytkownika.

Wysoki bounce rate w reklamach Google

Poziom bounce rate będzie przydatnym współczynnikiem przy korzystaniu w biznesie z kampanii Google Ads. Dostarczy on informacji o tym, czy wyświetlane reklamy sprowadzają na docelową witrynę internetową wartościowy ruch. Jeśli współczynnik odrzuceń jest wysoki, może to oznaczać, że odbiorcy otrzymują nieatrakcyjną i niedopasowaną do ich potrzeb treść. Analizując wysokość tego współczynnika, warto wziąć pod uwagę charakter strony.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę