Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Budżet dzienny Google Ads

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Budżet dzienny Google Ads

Budżet dzienny Google Ads to określona przez reklamodawcę kwota, przeznaczona do wykorzystania na kampanię reklamową. Rozliczenie prowadzonych działań w Google Ads polega na modelu CPC. Oznacza to, że dopiero w momencie wejścia w promowany link zostanie pobrana opłata. Pozwala to na efektywne prowadzenie działań marketingowych, warto natomiast monitorować zbierane dane w trakcie kampanii i w miarę potrzeb zmieniać ustaloną wcześniej kwotę.

Budżet dzienny Google Ads a miesięczne wydatki

Znając kwotę dziennego budżetu w Google Ads, łatwo ustalić koszt prowadzenia miesięcznej kampanii. Google Ads wykorzystuje stałą wartość, która wynosi 30,4 i oznacza średnią liczbę dni w miesiącu. Wystarczy przez nią pomnożyć dzienny budżet, aby uzyskać miesięczny wydatek na reklamę. Nawet jeśli jednego dnia Google Ads przekroczy ustalony dzienny budżet to finalnie miesięczny plan pozostanie bez zmian.

Optymalizacja dziennego budżetu Google Ads

Należy monitorować kampanię Google Ads, ponieważ zachowania użytkowników mogą prowadzić do konieczności zmiany budżetu dziennego. Warto zdecydować się na przeprowadzenie testów i rozpoczęcie działań od mniejszych kwot. Dzięki temu uda się zgromadzić dane, niezbędne do wyciągnięcia wartościowych wniosków. To pozwoli stworzyć skuteczną kampanię z efektywnie wykorzystanym budżetem dziennym, co przełoży się na konwersję.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę