Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Facebook

Przewiń w dół

słownik marketingowy

Facebook

Facebook jest uznawany obecnie za jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jego założycielem jest Mark Zuckerberg. Facebook powstał w 2004 roku i początkowo wykorzystywany był wyłącznie do komunikacji i rozrywki wśród studentów uniwersytetu w Stanach Zjednoczonych. Wzrost jego popularności sprawił, że w 2006 r. platforma została opublikowana już jako ogólnodostępny serwis społecznościowy. Dzięki temu ludzie ze wszystkich kontynentów świata mogą szybko wymieniać się informacjami w postaci zdjęć, wiadomości i filmów.

Facebook – konto prywatnego użytkownika

Każdy, kto ukończył 13 lat, ma możliwość założenia swojego prywatnego konta na Facebooku poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Stając się częścią społeczności, taki użytkownik nabywa wiele praw. Może on między innymi zapraszać znajomych do swojego grona, publikować posty na swoim profilu lub u znajomych i dołączać do grup tematycznych. Portal społecznościowy umożliwia również wchodzenie w interakcje z innymi użytkownikami poprzez dodawanie komentarzy na ich profilu lub pod postami innych osób.

Facebook – konto firmowe

Facebook to również miejsce dla przedsiębiorstw, które chętnie zakładają tam swoje profile firmowe. Dzięki temu są w stałym kontakcie ze swoimi klientami i obserwatorami. Firmy wykorzystują w swoich działaniach marketingowych również kampanie Facebook Ads, aby dotrzeć do nowych i potencjalnych konsumentów. To również sposób na zwiększenie konwersji i osiągnięcie zamierzonych celów biznesowych i marketingowych.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę