Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

LinkedIn

Przewiń w dół

słownik marketingowy

LinkedIn

Platforma LinkedIn łączy osoby o różnych doświadczeniach zawodowych. Wykorzystywana jest przede wszystkim do budowania relacji między przedsiębiorcami oraz pracownikami na całym świecie. To miejsce, które pomoże użytkownikowi rozwinąć swoją karierę zawodową, nawiązać współpracę i znaleźć interesujące oferty pracy czy stażu.

Podstawowe konto na LinkedIn możesz założyć i prowadzić za darmo. Platforma umożliwia również zakup konta premium, które daje dostęp do specjalnych produktów i dodatkowych funkcji.

LinkedIn – najlepsze praktyki

Korzystanie z LinkedIn najlepiej rozpocząć od stworzenia konta i dokładnego opisu swojego doświadczenia zawodowego. Profil to Twoja wizytówka, dlatego warto dodać swoje zdjęcie i zawrzeć aktualne informacje o sobie i swoim działaniu. Dobrą praktyką jest spersonalizowanie linku prowadzącego do konta. Imię i nazwisko łatwiej zapamiętać niż nic nieznaczący ciąg cyfr i liter. Zadbaj o stworzenie swojej sieci kontaktów, wejdź w interakcję z innymi użytkownikami platformy oraz publikuj wartościowe materiały zachęcające do dyskusji.

LinkedIn – do czego można wykorzystać tę platformę?

Platforma LinkedIn nastawiona jest przede wszystkim na tworzenie relacji biznesowych. Dlatego warto wykorzystać ją do prowadzenia rekrutacji oraz zdobywania potencjalnych klientów swoich usług lub produktów. Do tego zadania najlepiej sprawdzają się kampanie LinkedIn Ads, dzięki nim dotrzesz do interesującej Cię grupy odbiorów.

Słownik marketingowy

Dziękujemy za odwiedzenie e-marketingowego słownika pojęć SmartYou. Mamy nadzieję, że dowiesz się z niego mnóstwa ciekawych rzeczy i poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w internecie.

Sprawdź pozostałe hasła słownika marketingowego!

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę