Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista realizacji

Telefony i tablety źródłem 112% wzrostu przychodu w sklepie Tołpa. Zobacz, jak tego dokonaliśmy

Z CZYM SIĘ ZMIERZYLIŚMY?

Wyzwanie

Tołpa to rozpoznawalna marka wysokiej jakości kosmetyków. Jej produkty dostępne są w wielu sklepach internetowych i stacjonarnych na terenie całej Europy. Naturalne składniki i dopracowany wizerunek wyróżniają je spośród innych kosmetyków na rynku.

Mając na celu długofalowe zwiększenie przychodów generowanych przez sklep internetowy, klient zgłosił się do nas z prośbą o zbadanie jego wydajności sprzedażowej, ocenę funkcjonalności oraz znalezienie sposobów na zwiększenie liczby subskrypcji na newsletter. Wyczerpujące raporty analityczne systematycznie uzupełnialiśmy o praktyczne rekomendacje biznesowe, technologiczne i marketingowe, które przełożyły się na rzeczywisty wzrost zaangażowania użytkowników w serwisie klienta.

JAK ROZWIĄZALIŚMY PROBLEM?

Rozwiązanie

Przyjęliśmy sprawdzony model analizy trzyczęsciowej, aby zidentyfikować główne problemy sklepu. Skupiliśmy się na trzech obszarach działań: pozyskiwaniu ruchu, zachowaniu użytkowników oraz sprzedaży. Narzędzie Google Analytics posłużyło nam do zobrazowania ruchu na stronie oraz rozpoznania bieżących trendów i anomalii. Odszukaliśmy mocne i słabe strony sklepu, które przy równoległej weryfikacji działań po stronie klienta wykorzystaliśmy do zwiększenia liczby transakcji.

Z uwagi na długofalowość celu obranego przez klienta, przygotowywaliśmy trzy rodzaje raportów: kwartalne, półroczne oraz roczne. Przy każdej iteracji udoskonalaliśmy zestaw narzędzi, aby maksymalnie zwiększyć ich użyteczność w projekcie. System sprawdził się jako elastyczne rozwiązanie zarówno dla klienta, jak i dla nas. Sekwencyjność raportów pozwoliła na weryfikację wstępnych założeń oraz dostosowanie kierunku kampanii do zmieniających się warunków.

Wzajemne zrozumienie i podtrzymanie codziennej komunikacji uważamy za kluczowe, dlatego w czasie prac nad kampanią byliśmy w stałym kontakcie z klientem. Rozwiązywaliśmy problemy z interpretacją treści analiz i pogłębialiśmy zagadnienia, które były niejasne. Naszym nadrzędnym celem była jasność i efektywność wdrażanych rekomendacji.

Zakres działań

Co zrobiliśmy?

Wykorzystaliśmy Google Analytics oraz inne narzędzia analityczne, aby długofalowo zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym Tołpa. Przy wyborze narzędzi kierowaliśmy się dokładnością i wszechstronnością. Szczegółowa analiza pozwoliła na obiektywną ocenę kanałów marketingowych jako całości. Regularne raporty weryfikowały ich efektywność w kontekście głównych celów sprzedażowych. Stale udoskonalaliśmy formę graficzną raportów, które dzięki wizualizacji danych były przystępne i zrozumiałe dla klienta.

Działania analityczne uzupełniliśmy o niestandardowe grupowanie kanałów i treści. Uporządkowaliśmy je w logiczną strukturę, którą następnie przebadaliśmy pod kątem profilów i preferencji użytkowników strony. Grupowanie kanałów i treści pozwoliło na rzeczową ocenę ich wydajności oraz utworzenie segmentów danych dedykowanych poszczególnym rodzajom produktów i usług. Zrozumienie zachowania użytkowników miało kluczowe znaczenie dla rozwiązania problemów sprzedażowych i zwiększenia konwersji w sklepie Tołpa.

  • Okresowe raporty analityczne Okresowe
    raporty analityczne
  • Consulting analityczny Consulting
    analityczny
  • Zaawansowane wsparcie Google Analytics Zaawansowane wsparcie
    Google Analytics
  • Wizualizacja danych Wizualizacja
    danych
  • Obiektywna ocena wartości kanałów Obiektywna ocena
    wartości kanałów

CO OSIĄGNĄŁ KLIENT?

Wyniki prac

Przygotowane przez nas raporty zawierały rzeczywiste dane zbiorcze, które przełożyły się na rekomendacje i działania po stronie klienta. Wykryliśmy problemy z funkcjonalnością mobilnej wersji sklepu, których rozwiązanie doprowadziło do zwiększenia przychodów z tej platformy o 112% w skali roku. Optymalizacja układu i sposobu prezentacji treści na stronie pozwoliła na osiągnięcie wzrostu nowych subskrypcji na newsletter aż o 68,9% year-over-year. Raporty analityczne umożliwiły również wykrycie błędnych wdrożeń dokonywanych przez inne firmy partnerskie klienta, wprowadzenie poprawek elementów na stronie internetowej oraz zwiększenie miesięcznych oszczędności dzięki rezygnacji z nieopłacalnych kanałów i umiejętnym przekierowaniu ruchu.

  • +0%

    wzrost przychodów z platformy mobilnej

  • +0%

    wzrost subskrypcji na newsletter

  • +0%

    wzrost transakcji z kanału Google Ads

JAK WPŁYNĘŁO TO NA NASZE DOŚWIADCZENIE?

Wnioski

Nasz klient, producent naturalnych kosmetyków Tołpa, zyskał na przemyślanych działaniach analitycznych i praktycznych rekomendacjach biznesowych. Na jego przykładzie pokazujemy, jak wiele korzyści przynosi analityka. Z pomocą danych zbiorczych poznaliśmy preferencje użytkowników oraz zidentyfikowaliśmy i usunęliśmy największe ograniczenia dla liczby transakcji w sklepie Tołpa. Długofalowa współpraca z klientem wiele nas nauczyła i pozwoliła docenić możliwości, jakie oferują raporty okresowe. Stała weryfikacja, elastyczność i mierzalna efektywność pozwoliły na szybką reakcję na zmieniające się trendy i wykorzystanie nadarzających się okazji. Dzięki stałemu kontaktowi z klientem aktualizowaliśmy założenia i pomagaliśmy w interpretacji raportów.

Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

Agnieszka Pełka-Szajowska kierownik działu marketingu Torf Corporation - Fabryka Leków Sp. z o.o.

Sprawdź, co osiągnęli nasi klienci

Polecane realizacje

Przypadek Top Online, czyli jak zwiększyliśmy wolumen i obniżyliśmy koszt zweryfikowanego leada o 52%?

Naszym wspólnym wyzwaniem była poprawa jakości konta reklamowego oraz formularzy ocenianych również przez dział sprzedaży jako wartościowe.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Przypadek Top Online, czyli jak zwiększyliśmy wolumen i obniżyliśmy koszt zweryfikowanego leada o 52%?
Naszym wspólnym wyzwaniem była poprawa jakości konta reklamowego oraz formularzy ocenianych również przez dział sprzedaży jako wartościowe.
Przeczytaj więcej

Zrzutka.pl – jak obniżyliśmy koszt rejestracji użytkownika o 70% dla ich nowej platformy 4fund.com?

Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zrzutka.pl – jak obniżyliśmy koszt rejestracji użytkownika o 70% dla ich nowej platformy 4fund.com?
Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.
Przeczytaj więcej

Efekt domina w Facebook Ads: Jak zmiany w targetowaniu przyniosły ROAS wyższy o 72%?

Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Efekt domina w Facebook Ads: Jak zmiany w targetowaniu przyniosły ROAS wyższy o 72%?
Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.
Przeczytaj więcej

Bez bariery wejścia i z niskimi kosztami dotarcia. Jak wygenerowaliśmy w 3 miesiące dodatkowe 38 000 zł przychodu, skalując biznes klienta o Pinterest Ads?

Dla klienta z branży dodatków do domu (osłon okiennych) szukaliśmy rozwiązań, które mogłyby pomóc docierać do nowych odbiorców. Ze względu na obecność klienta w przestrzeni Google i FB, uruchomiliśmy nowy kanał reklamowy. Kuszący niskimi kosztami dotarcia i brakiem bariery wejścia Pinterest Ads.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Bez bariery wejścia i z niskimi kosztami dotarcia. Jak wygenerowaliśmy w 3 miesiące dodatkowe 38 000 zł przychodu, skalując biznes klienta o Pinterest Ads?
Dla klienta z branży dodatków do domu (osłon okiennych) szukaliśmy rozwiązań, które mogłyby pomóc docierać do nowych odbiorców. Ze względu na obecność klienta w przestrzeni Google i FB, uruchomiliśmy nowy kanał reklamowy. Kuszący niskimi kosztami dotarcia i brakiem bariery wejścia Pinterest Ads.
Przeczytaj więcej

Rola specjalisty SEM i automatyzacji w kampanii Google Ads. Jak zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl o 98% w 90 dni?

Efekty kampanii Google Ads prowadzonych za pomocą metodologii zero-waste to wynik połączenia kompetencji specjalisty SEM oraz automatyzacji w postaci SmartSkryptów. Dlaczego skuteczna reklama potrzebuje tych obu rozwiązań? W jaki sposób zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl aż o 98% w 90 dni…?

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Rola specjalisty SEM i automatyzacji w kampanii Google Ads. Jak zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl o 98% w 90 dni?
We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty.
Przeczytaj więcej

Podnoszenie budżetu reklamowego bez ryzyka. Jak za pomocą metody zero-waste zwiększyliśmy przychody z Google Ads o 83,62%?

W wielu przypadkach prowadzenie kampanii Google Ads to marnowanie pieniędzy, a podnoszenie budżetu to jedynie zwiększanie skali problemu. Jak inwestować w reklamę, aby nie ryzykować? Co ma do tego zero-waste i automatyzacja pracy specjalisty SEM? I wreszcie - jak uratowaliśmy kampanię Sztuczne-rosliny.pl…?

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Podnoszenie budżetu reklamowego bez ryzyka. Jak za pomocą metody zero-waste zwiększyliśmy przychody z Google Ads o 83,62%?
Przeczytaj więcej

Bezpieczna inwestycja w reklamę według zero-waste. Jak w ciągu roku Allegro zostało trzecim solidnym kanałem sprzedaży dla Dami Zabawki?

Dzięki odpowiednio zarządzanym reklamom sprzedaż przez Allegro ma szansę dorównać sklepowi internetowemu, w którego promocję inwestujesz od lat. Jednak jak w przypadku Google i Facebooka, warto ostrożnie podchodzić do inwestowania w ten kanał, aby nie zmarnować pieniędzy…

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Bezpieczna inwestycja w reklamę według zero-waste. Jak w ciągu roku Allegro zostało trzecim solidnym kanałem sprzedaży dla Dami Zabawki?
Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou.
Przeczytaj więcej

Metoda pracy z agencją reklamową, dzięki której twój biznes urośnie jak na drożdżach. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji w czasie pandemii o 117%.

Sposób współpracy z agencją reklamową jest bardzo ważny i ma ogromny wpływ na rezultaty kampanii. Nawet w trudnym ekonomicznie okresie odpowiedni rozkład kompetencji, zaangażowanie i komunikacja w połączeniu z właściwą strategią marketingową powodują, że firma osiąga założone cele.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Metoda pracy z agencją reklamową, dzięki której twój biznes urośnie jak na drożdżach. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji w czasie pandemii o 117%.
Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach.
Przeczytaj więcej

Niewykorzystane szanse, przez które tracisz pieniądze w kampaniach online. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji o 45%, przejmując kampanię nagrodzoną w europejskim konkursie

Niewykorzystane szanse mają miejsce w wielu kampaniach reklamowych. Nawet w tych dobrze prowadzonych prawie zawsze jest możliwość zoptymalizowania kosztów i poprawienia rentowności reklam.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Niewykorzystane szanse, przez które tracisz pieniądze w kampaniach online. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji o 45%, przejmując kampanię nagrodzoną w europejskim konkursie
Kampania Ekomaluch.pl to dowód na to, że dzięki metodologii zero-waste w każdym przypadku można obniżyć koszty i poprawić wyniki kampanii.
Przeczytaj więcej

Błąd, z powodu którego biznes tracił 52% budżetu. Jak obniżyliśmy koszty kampanii Google Search o połowę

Rentowność reklam to jeden z podstawowych parametrów, który powinniśmy mierzyć, aby inwestować budżet z głową i świadomie zwiększać sprzedaż.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Błąd, z powodu którego biznes tracił 52% budżetu. Jak obniżyliśmy koszty kampanii Google Search o połowę
SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania.
Przeczytaj więcej

Jak trafiliśmy w gusta kobiet 50+, uzyskaliśmy o 50% niższy koszt konwersji i wykręciliśmy dla klienta ponad 200 000 złotych przychodu

YouTube to nie tylko sposób na budowanie wizerunku – to także źródło dodatkowych konwersji. Przekonaliśmy się o tym empirycznie na koncie ModBiS.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Jak trafiliśmy w gusta kobiet 50+, uzyskaliśmy o 50% niższy koszt konwersji i wykręciliśmy dla klienta ponad 200 000 złotych przychodu
Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.
Przeczytaj więcej

Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek

Klient zgłosił się do nas przed szczytem sezonu w swojej branży, jakim jest okres świąt Bożego Narodzenia. Równolegle przejęliśmy obsługę kampanii Google Ads oraz Facebook Ads. Początek współpracy ze SmartYou okazał się dla Dami Zabawki najlepszym okresem sprzedażowym w ostatnich latach. W styczniu zatem postawiliśmy sobie za cel poprawę skuteczności kampanii także poza sezonem. 

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek
Dopasowane do naszych priorytetów działania po stronie Google Ads i Facebook Ads, zaowocowały praktycznie "drugą Gwiazdką" pod względem obrotów w marcu.
Przeczytaj więcej

O 167% większe przychody w GDN oraz aż o 342% więcej kliknięć dla Homebooka. Zobacz, jak to zrobiliśmy

Gdy Homebook poprosił nas o dalszą maksymalizację skali, wiedzieliśmy, że będzie to nie lada wyzwanie. Nieszablonowe podejście które zastosowaliśmy przerosło jednak nasze najśmielsze oczekiwania.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
O 167% większe przychody w GDN oraz aż o 342% więcej kliknięć dla Homebooka. Zobacz, jak to zrobiliśmy
Agencja wykazała się świetnym wyczuciem jeśli chodzi o kreatywne wykorzystanie nowych produktów Google Ads. Dzięki nim Homebook znalazł się w grupie polskich pionierów korzystających m.in. z reklam elastycznych czy kampanii inteligentnych.
Przeczytaj więcej

30% więcej fanów na Facebooku i wyraźny wzrost konwersji dla NTFY. Sprawdź, jak to osiągnęliśmy

Inwestycja w reklamę pozwoliła klientowi zaznaczyć swoją obecność na Facebooku i dotrzeć do nowych klientów. Dowiedz się, jak NTFY skorzystało na kampanii reklamowej.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
30% więcej fanów na Facebooku i wyraźny wzrost konwersji dla NTFY. Sprawdź, jak to osiągnęliśmy
Przykład NTFY pokazuje, jak z pomocą zaawansowanych narzędzi i przemyślanej kampanii można stworzyć zainteresowanie marką i przełożyć je na rzeczywistą sprzedaż.
Przeczytaj więcej

Zobacz, jak HG Lamps zwiększyło przychody o 40% dzięki kampanii Google Ads

Atrakcyjna oferta klienta w połączeniu z Google Ads sprawiła, że w zaledwie kilka tygodni został wypracowany rentowny kanał sprzedaży zagranicznej.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zobacz, jak HG Lamps zwiększyło przychody o 40% dzięki kampanii Google Ads
Google Ads stało się dla nas bezcennym źródłem przychodów i pozwoliło objąć wysoką pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku w Niemczech.
Przeczytaj więcej
Zobacz wszystkie

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Magdalena Szot Head of Sales

Magdalena Szot
Wróć na górę