W pierwszej kolejności postawiliśmy na rozbudowę kampanii remarketingowych dla obu kanałów. Poszerzyliśmy kampanie retargetingowe o użytkowników, którzy dokonali już zakupu w sklepie, jednak nie w ostatnich 30 dniach. Działania te miały na celu przede wszystkim zmniejszenie liczby porzuconych koszyków, a także zwiększenie liczby powracających klientów oraz wzrostu ich wartości całkowitej.
Równolegle pracowaliśmy nad usprawnieniem kampanii produktowych. Na koncie Facebook Ads poszerzyliśmy zakres kampanii, opartych na feedzie o zestawy reklam z kierowaniem na profilowane pod klienta zainteresowania (wyłącznie do nowych klientów). Atrakcyjność reklam zwiększyliśmy dodatkowo odświeżonymi kreacjami reklamowymi, nawiązującymi do radości i marzeń dziecka.
W przypadku Google Ads wykorzystaliśmy natomiast inteligentne kampanie shoppingowe. Wprowadziliśmy dla nich dodatkowe podziały zestawów produktów (np. na podstawie marżowości lub ekspozycji w ramach oferty specjalnej), aby w dokładniejszy sposób zarządzać kosztami za wynik dla poszczególnych kategorii. W celu uszczelnienia wydatków w pozostałych kampaniach Google Ads, na bieżąco analizowaliśmy również raporty wyszukiwanych haseł, aby następnie dodawać nowe wykluczające słowa kluczowe na konto. W ten sposób niwelowaliśmy zbędne koszty na frazy niezwiązane z dostępnymi w sklepie produktami.