Czy da się rosnąć, kiedy jest się już największym?
Homebook to lider na polskim rynku e-commerce w kategorii Dom i Wnętrze. Na portalu, który skupia oferty z łącznie ponad 400 sklepów, można znaleźć setki tysięcy produktów, porady i inspiracje dotyczące aranżacji wnętrz oraz wiele innych. Co miesiąc jest on odwiedzany przez 4 miliony internautów.
Od początku działania Homebooka nasza agencja była odpowiedzialna za obsługę jego kampanii Google Ads. Dzięki temu, że jesteśmy agencją Premier Partner Google, mogliśmy testować rozwiązania, do których dopiero po pewnym czasie mieli dostęp pozostali reklamodawcy.
Tak było we wrześniu 2017 r., kiedy wprowadziliśmy dla Homebooka reklamy elastyczne (responsive ads) w wersji beta, co przyspieszyło tworzenie i wymianę reklam oraz poszerzyło skalę dotarcia. Kolejnym strzałem w dziesiątkę okazało się zastosowanie kampanii inteligentnych, które niemal od razu stały się jednym z najważniejszych źródeł przychodów naszego klienta. Dzięki tym rozwiązaniom firma uzyskała przychody wyższe o 104% w stosunku do poprzedniego roku.
Przykładowe reklamy elastyczne – reklama natywna i display’owa
Przykładowa reklama kampanii inteligentnej
Kiedy Homebook poprosił nas o dalszą maksymalizację skali, wiedzieliśmy, że będzie to nie lada wyzwanie. Wymagało od nas nieszablonowego podejścia, jednak podjęliśmy się tego zlecenia i… efekty przerosły nasze najśmielsze oczekiwania.