Aby pomóc klientowi osiągnąć cele biznesowe, opracowaliśmy szczegółową strategię opartą na testowaniu i optymalizacji wyników. Zaczęliśmy od konfiguracji Facebook Pixel oraz Google Analytics. Pierwszy z nich posłużył do weryfikacji grup docelowych oraz skuteczności reklam. Z jego pomocą byliśmy również w stanie określić stopień przeplatania się wizyt pomiędzy różnymi urządzeniami (cross-device) i zachowań z tym związanych. Google Analytics został natomiast wykorzystany celem określenia konwersji i ich umiejscowienia w ramach wszystkich kanałów pozyskiwania ruchu. Dał nam również szerszy obraz zachowania użytkowników na stronie klienta.
Kluczem do sukcesu była analiza potrzeb i preferencji grupy docelowej. W celu dotarcia do obecnych klientów NTFY oraz tych, którzy stworzyli konta, ale wstrzymali się z decyzją zakupową, skorzystaliśmy z narzędzia Custom Audience pozwalającego na połączenie istniejącej bazy danych klientów z idealnie dopasowanymi profilami na Facebooku. Ponieważ NTFY zależało także na pozyskaniu nowych rejestracji, przeprowadziliśmy drobiazgową analizę grupy docelowej i rozszerzyliśmy ją o kolejnych odbiorców.
Wielokrotnie testowaliśmy różne grupy i sprawdzaliśmy feedback konwersyjny. Wyniki optymalizowaliśmy na bieżąco, by pomóc klientowi dotrzeć z komunikatem do osób, które wcześniej miały styczność z NTFY lub wykazały szczególne zainteresowanie cateringiem dietetycznym.
NTFY działa na terenie kilku dużych miast, które tworzą unikalne grupy odbiorców. Z tego powodu, oprócz ciągłego testowania i analizy wyników, przygotowaliśmy wydajną strukturę konta. Dla każdego z miast zaprojektowaliśmy unikalną kampanię, której natężenie zwiększaliśmy lub zmniejszaliśmy w zależności od wymagań klienta. Uporządkowana i przemyślana struktura konta pozwoliła nie tylko na łatwe zarządzanie reklamami, ale także na ich segmentację i dokładny pomiar ruchu w Google Analytics z wykorzystaniem tagowania przez UTM.