Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista realizacji

30% więcej fanów na Facebooku i wyraźny wzrost konwersji dla NTFY. Sprawdź, jak to osiągnęliśmy

Z czym się zmieżyliśmy?

Wyzwanie

Nice To Fit You (NTFY) to firma, która zajmuje się cateringiem dietetycznym w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i wielu innych dużych miastach w Polsce. Swoim klientom oferuje smaczne i zdrowe posiłki w bardzo atrakcyjnych cenach. Elastyczne plany posiłków oraz różnorodne menu szybko stały się wyróżnikiem marki na rynku.

Jako firma, która nieustannie się rozwija, NTFY zgłosiło się do nas z prośbą o zbudowanie kampanii reklamowej skierowanej zarówno do obecnych, jak i nowych klientów. Głównym celem NTFY było zwiększenie ilości zamówień i liczby rejestracji na stronie internetowej oraz dotarcie do wąsko sprecyzowanej grupy odbiorców: osób młodych, aktywnych, zainteresowanych sportem, dbających o wygląd i świadomych korzyści, jakie płyną ze zrównoważonej diety. Na późniejszym etapie współpracy cele klienta zostały uzupełnione o elementy wizerunkowe i informacyjne związane z rozszerzeniem oferty o kolejne miasta w Polsce.

Jak rozwiązaliśmy problem?

Rozwiązanie

Aby pomóc klientowi osiągnąć cele biznesowe, opracowaliśmy szczegółową strategię opartą na testowaniu i optymalizacji wyników. Zaczęliśmy od konfiguracji Facebook Pixel oraz Google Analytics. Pierwszy z nich posłużył do weryfikacji grup docelowych oraz skuteczności reklam. Z jego pomocą byliśmy również w stanie określić stopień przeplatania się wizyt pomiędzy różnymi urządzeniami (cross-device) i zachowań z tym związanych. Google Analytics został natomiast wykorzystany celem określenia konwersji i ich umiejscowienia w ramach wszystkich kanałów pozyskiwania ruchu. Dał nam również szerszy obraz zachowania użytkowników na stronie klienta.

Kluczem do sukcesu była analiza potrzeb i preferencji grupy docelowej. W celu dotarcia do obecnych klientów NTFY oraz tych, którzy stworzyli konta, ale wstrzymali się z decyzją zakupową, skorzystaliśmy z narzędzia Custom Audience pozwalającego na połączenie istniejącej bazy danych klientów z idealnie dopasowanymi profilami na Facebooku. Ponieważ NTFY zależało także na pozyskaniu nowych rejestracji, przeprowadziliśmy drobiazgową analizę grupy docelowej i rozszerzyliśmy ją o kolejnych odbiorców.

Wielokrotnie testowaliśmy różne grupy i sprawdzaliśmy feedback konwersyjny. Wyniki optymalizowaliśmy na bieżąco, by pomóc klientowi dotrzeć z komunikatem do osób, które wcześniej miały styczność z NTFY lub wykazały szczególne zainteresowanie cateringiem dietetycznym.

NTFY działa na terenie kilku dużych miast, które tworzą unikalne grupy odbiorców. Z tego powodu, oprócz ciągłego testowania i analizy wyników, przygotowaliśmy wydajną strukturę konta. Dla każdego z miast zaprojektowaliśmy unikalną kampanię, której natężenie zwiększaliśmy lub zmniejszaliśmy w zależności od wymagań klienta. Uporządkowana i przemyślana struktura konta pozwoliła nie tylko na łatwe zarządzanie reklamami, ale także na ich segmentację i dokładny pomiar ruchu w Google Analytics z wykorzystaniem tagowania przez UTM.

Co zrobiliśmy?

Zakres działań

Wykorzystaliśmy szereg narzędzi i formatów reklamowych, aby zwiększyć obecność NTFY na Facebooku i przekierować ruch na witrynę marki. Przy wyborze formatów reklamowych kierowaliśmy funkcjonalnością i różnorodnością. Zależało nam, by promowane reklamy pozwoliły na łatwe i przyjemne dla użytkownika przekierowanie na stronę klienta. Zdecydowaliśmy się na dark posty, karuzelę, promowanie oferty, pozyskiwanie kontaktów, przekierowanie do Messengera oraz targetowane promowanie postów. Kampanię uzupełniła także reklama wideo promująca film wizerunkowy dostarczony przez klienta. Wszystkie formaty reklam działały równolegle i były przez nas ciągle oceniane pod kątem wydajności i przydatności w ramach zmieniającego się budżetu klienta.

Dla każdego formatu stworzyliśmy unikalną treść tekstową i graficzną. Aby zwiększyć ich efektywność, przeanalizowaliśmy strukturę i zawartość strony internetowej, do której kierowały reklamy. Zaproponowaliśmy dodanie dedykowanego modułu ze zdjęciami posiłków NTFY. Ta prosta zmiana wpłynęła na atrakcyjność strony, na którą przechodzili użytkownicy po kliknięciu w reklamę, oraz uspójniła styl wizualny witryny i reklamy graficznej.

Na każdym etapie kampanii korzystaliśmy z Facebook Pixel oraz Google Analytics oraz własnych narzędzi analitycznych. Dzięki nim określaliśmy skuteczność działań oraz wyznaczaliśmy kolejne cele sprzedażowe i biznesowe.

  • Remarketing Remarketing
  • Pozyskiwanie leadów Pozyskiwanie
    leadów
  • Promocja wideo Promocja
    wideo
  • Reklama na Instagramie Reklama na
    Instagramie
  • Efektywne promowanie postów Efektywne
    promowanie postów
  • Facebook Pixel Facebook
    Pixel
  • Google Analytics Google
    Analytics

Co osiągnął klient?

Wyniki kampanii

Inwestycja w reklamę pozwoliła klientowi zaznaczyć swoją obecność na Facebooku i dotrzeć do nowych klientów. W wyniku naszych działań Facebook stał się trzecim pod względem wielkości źródłem rejestracji dla serwisu NTFY, osiągając stały udział na poziomie aż 20%. Dodatkową korzyścią było zwiększenie liczby fanów marki na Facebooku o 30% – to duży postęp dla firmy, która przed nawiązaniem współpracy ze SmartYou nie prowadziła żadnej promocji na tej platformie.

  • 0%

    udział Facebooka
    jako źródlo rejestracji

  • +0%

    wzrost liczby
    fanów na Facebooku

  • 0-cie

    co do wielkości źródło
    transakcji dla serwisu klienta

Jak wpłynęło to na nasze doświadczenie?

Wnioski

Przykład NTFY pokazuje, jak z pomocą zaawansowanych narzędzi i przemyślanej kampanii można stworzyć zainteresowanie marką i przełożyć je na rzeczywistą sprzedaż. Facebook jest dynamicznie rozwijającą się platformą, która pozwala dotrzeć do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców i zaprezentować jej reklamę w atrakcyjny i różnorodny sposób. W trakcie pracy nad kampanią dla NTFY poznaliśmy tajniki prowadzenia rozległych kampanii o niejednolitym charakterze i dużej rozpiętości geograficznej.

Kampania Facebook Ads dla NTFY odniosła sukces, bo na każdym etapie pracy mierzyliśmy i korygowaliśmy skuteczność dotychczasowych działań. Z pomocą narzędzi analitycznych określiliśmy, a nawet poszerzyliśmy grupę docelową i mogliśmy precyzyjnie kierować reklamy do osób szczerze zainteresowanych cateringiem dietetycznym. Eksperymentowaliśmy z najnowszymi formatami reklamowymi, aby znaleźć te, które dadzą największą przewagę konkurencyjną. Różnorodna, ale uporządkowana kampania w największych miastach w Polsce była dokładnie tym, czego potrzebował klient.

Bartosz Piotrowski specjalista SEM

Sprawdź, co osiągnęli nasi klienci

Polecane realizacje

Jak zwiększyliśmy przychody o 25% i poprawiliśmy rentowność kampanii Kelop w Allegro Ads?

Klient oddał nam pod opiekę cenne konto, które przynosiło mu korzyści biznesowe. Stanęliśmy więc przed wyzwaniem optymalizacji działań pomimo spadającego zainteresowania wg planera kampanii Allegro.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Jak zwiększyliśmy przychody o 25% i poprawiliśmy rentowność kampanii Kelop w Allegro Ads?
Klient oddał nam pod opiekę cenne konto, które przynosiło mu korzyści biznesowe. Stanęliśmy więc przed wyzwaniem optymalizacji działań pomimo spadającego zainteresowania wg planera kampanii Allegro.
Przeczytaj więcej

Jak API konwersji Facebooka wpłynęło na wyniki w sklepie odzieżowym? Przykład sklepu Ella Boutique

Sprawdzianem okazało się dostosowanie naszych działań do nowej rzeczywistości i zaproponowanie klientowi najkorzystniejszego rozwiązania – opcją dla nas okazało się API konwersji Facebooka. Przez lata wspólnej pracy zbudowaliśmy wzajemne zaufanie, które pozwoliło nam uzyskać zgodę klienta na wprowadzenie nowej funkcjonalności.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Jak API konwersji Facebooka wpłynęło na wyniki w sklepie odzieżowym? Przykład sklepu Ella Boutique
Sprawdzianem okazało się dostosowanie naszych działań do nowej rzeczywistości i zaproponowanie klientowi najkorzystniejszego rozwiązania – opcją dla nas okazało się API konwersji Facebooka. Przez lata wspólnej pracy zbudowaliśmy wzajemne zaufanie, które pozwoliło nam uzyskać zgodę klienta na wprowadzenie nowej funkcjonalności.
Przeczytaj więcej

Przypadek Top Online, czyli jak zwiększyliśmy wolumen i obniżyliśmy koszt zweryfikowanego leada o 52%?

Naszym wspólnym wyzwaniem była poprawa jakości konta reklamowego oraz formularzy ocenianych również przez dział sprzedaży jako wartościowe.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Przypadek Top Online, czyli jak zwiększyliśmy wolumen i obniżyliśmy koszt zweryfikowanego leada o 52%?
Naszym wspólnym wyzwaniem była poprawa jakości konta reklamowego oraz formularzy ocenianych również przez dział sprzedaży jako wartościowe.
Przeczytaj więcej

Zrzutka.pl – jak obniżyliśmy koszt rejestracji użytkownika o 70% dla ich nowej platformy 4fund.com?

Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zrzutka.pl – jak obniżyliśmy koszt rejestracji użytkownika o 70% dla ich nowej platformy 4fund.com?
Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.
Przeczytaj więcej

Efekt domina w Facebook Ads: Jak zmiany w targetowaniu przyniosły ROAS wyższy o 72%?

Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Efekt domina w Facebook Ads: Jak zmiany w targetowaniu przyniosły ROAS wyższy o 72%?
Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.
Przeczytaj więcej

Bez bariery wejścia i z niskimi kosztami dotarcia. Jak wygenerowaliśmy w 3 miesiące dodatkowe 38 000 zł przychodu, skalując biznes klienta o Pinterest Ads?

Dla klienta z branży dodatków do domu (osłon okiennych) szukaliśmy rozwiązań, które mogłyby pomóc docierać do nowych odbiorców. Ze względu na obecność klienta w przestrzeni Google i FB, uruchomiliśmy nowy kanał reklamowy. Kuszący niskimi kosztami dotarcia i brakiem bariery wejścia Pinterest Ads.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Bez bariery wejścia i z niskimi kosztami dotarcia. Jak wygenerowaliśmy w 3 miesiące dodatkowe 38 000 zł przychodu, skalując biznes klienta o Pinterest Ads?
Dla klienta z branży dodatków do domu (osłon okiennych) szukaliśmy rozwiązań, które mogłyby pomóc docierać do nowych odbiorców. Ze względu na obecność klienta w przestrzeni Google i FB, uruchomiliśmy nowy kanał reklamowy. Kuszący niskimi kosztami dotarcia i brakiem bariery wejścia Pinterest Ads.
Przeczytaj więcej

Rola specjalisty SEM i automatyzacji w kampanii Google Ads. Jak zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl o 98% w 90 dni?

Efekty kampanii Google Ads prowadzonych za pomocą metodologii zero-waste to wynik połączenia kompetencji specjalisty SEM oraz automatyzacji w postaci SmartSkryptów. Dlaczego skuteczna reklama potrzebuje tych obu rozwiązań? W jaki sposób zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl aż o 98% w 90 dni…?

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Rola specjalisty SEM i automatyzacji w kampanii Google Ads. Jak zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl o 98% w 90 dni?
We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty.
Przeczytaj więcej

Podnoszenie budżetu reklamowego bez ryzyka. Jak za pomocą metody zero-waste zwiększyliśmy przychody z Google Ads o 83,62%?

W wielu przypadkach prowadzenie kampanii Google Ads to marnowanie pieniędzy, a podnoszenie budżetu to jedynie zwiększanie skali problemu. Jak inwestować w reklamę, aby nie ryzykować? Co ma do tego zero-waste i automatyzacja pracy specjalisty SEM? I wreszcie - jak uratowaliśmy kampanię Sztuczne-rosliny.pl…?

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Podnoszenie budżetu reklamowego bez ryzyka. Jak za pomocą metody zero-waste zwiększyliśmy przychody z Google Ads o 83,62%?
Przeczytaj więcej

Bezpieczna inwestycja w reklamę według zero-waste. Jak w ciągu roku Allegro zostało trzecim solidnym kanałem sprzedaży dla Dami Zabawki?

Dzięki odpowiednio zarządzanym reklamom sprzedaż przez Allegro ma szansę dorównać sklepowi internetowemu, w którego promocję inwestujesz od lat. Jednak jak w przypadku Google i Facebooka, warto ostrożnie podchodzić do inwestowania w ten kanał, aby nie zmarnować pieniędzy…

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Bezpieczna inwestycja w reklamę według zero-waste. Jak w ciągu roku Allegro zostało trzecim solidnym kanałem sprzedaży dla Dami Zabawki?
Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou.
Przeczytaj więcej

Metoda pracy z agencją reklamową, dzięki której twój biznes urośnie jak na drożdżach. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji w czasie pandemii o 117%.

Sposób współpracy z agencją reklamową jest bardzo ważny i ma ogromny wpływ na rezultaty kampanii. Nawet w trudnym ekonomicznie okresie odpowiedni rozkład kompetencji, zaangażowanie i komunikacja w połączeniu z właściwą strategią marketingową powodują, że firma osiąga założone cele.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Metoda pracy z agencją reklamową, dzięki której twój biznes urośnie jak na drożdżach. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji w czasie pandemii o 117%.
Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach.
Przeczytaj więcej

Niewykorzystane szanse, przez które tracisz pieniądze w kampaniach online. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji o 45%, przejmując kampanię nagrodzoną w europejskim konkursie

Niewykorzystane szanse mają miejsce w wielu kampaniach reklamowych. Nawet w tych dobrze prowadzonych prawie zawsze jest możliwość zoptymalizowania kosztów i poprawienia rentowności reklam.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Niewykorzystane szanse, przez które tracisz pieniądze w kampaniach online. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji o 45%, przejmując kampanię nagrodzoną w europejskim konkursie
Kampania Ekomaluch.pl to dowód na to, że dzięki metodologii zero-waste w każdym przypadku można obniżyć koszty i poprawić wyniki kampanii.
Przeczytaj więcej

Błąd, z powodu którego biznes tracił 52% budżetu. Jak obniżyliśmy koszty kampanii Google Search o połowę

Rentowność reklam to jeden z podstawowych parametrów, który powinniśmy mierzyć, aby inwestować budżet z głową i świadomie zwiększać sprzedaż.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Błąd, z powodu którego biznes tracił 52% budżetu. Jak obniżyliśmy koszty kampanii Google Search o połowę
SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania.
Przeczytaj więcej

Jak trafiliśmy w gusta kobiet 50+, uzyskaliśmy o 50% niższy koszt konwersji i wykręciliśmy dla klienta ponad 200 000 złotych przychodu

YouTube to nie tylko sposób na budowanie wizerunku – to także źródło dodatkowych konwersji. Przekonaliśmy się o tym empirycznie na koncie ModBiS.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Jak trafiliśmy w gusta kobiet 50+, uzyskaliśmy o 50% niższy koszt konwersji i wykręciliśmy dla klienta ponad 200 000 złotych przychodu
Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.
Przeczytaj więcej

Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek

Klient zgłosił się do nas przed szczytem sezonu w swojej branży, jakim jest okres świąt Bożego Narodzenia. Równolegle przejęliśmy obsługę kampanii Google Ads oraz Facebook Ads. Początek współpracy ze SmartYou okazał się dla Dami Zabawki najlepszym okresem sprzedażowym w ostatnich latach. W styczniu zatem postawiliśmy sobie za cel poprawę skuteczności kampanii także poza sezonem. 

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek
Dopasowane do naszych priorytetów działania po stronie Google Ads i Facebook Ads, zaowocowały praktycznie "drugą Gwiazdką" pod względem obrotów w marcu.
Przeczytaj więcej

O 167% większe przychody w GDN oraz aż o 342% więcej kliknięć dla Homebooka. Zobacz, jak to zrobiliśmy

Gdy Homebook poprosił nas o dalszą maksymalizację skali, wiedzieliśmy, że będzie to nie lada wyzwanie. Nieszablonowe podejście które zastosowaliśmy przerosło jednak nasze najśmielsze oczekiwania.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
O 167% większe przychody w GDN oraz aż o 342% więcej kliknięć dla Homebooka. Zobacz, jak to zrobiliśmy
Agencja wykazała się świetnym wyczuciem jeśli chodzi o kreatywne wykorzystanie nowych produktów Google Ads. Dzięki nim Homebook znalazł się w grupie polskich pionierów korzystających m.in. z reklam elastycznych czy kampanii inteligentnych.
Przeczytaj więcej

Telefony i tablety źródłem 112% wzrostu przychodu w sklepie Tołpa. Zobacz, jak tego dokonaliśmy

Poznaliśmy preferencje użytkowników oraz zidentyfikowaliśmy i usunęliśmy największe ograniczenia dla liczby transakcji w sklepie Tołpa. Sprawdź, jak to zrobiliśmy.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Telefony i tablety źródłem 112% wzrostu przychodu w sklepie Tołpa. Zobacz, jak tego dokonaliśmy
Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię.
Przeczytaj więcej

Zobacz, jak HG Lamps zwiększyło przychody o 40% dzięki kampanii Google Ads

Atrakcyjna oferta klienta w połączeniu z Google Ads sprawiła, że w zaledwie kilka tygodni został wypracowany rentowny kanał sprzedaży zagranicznej.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zobacz, jak HG Lamps zwiększyło przychody o 40% dzięki kampanii Google Ads
Google Ads stało się dla nas bezcennym źródłem przychodów i pozwoliło objąć wysoką pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku w Niemczech.
Przeczytaj więcej
Zobacz wszystkie

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Magdalena Szot Head of Sales

Magdalena Szot
Wróć na górę