Struktura konta AdWords - Google AdWords Blog | SmartYou

Struktura konta AdWords

video poradniki >> google analytics, podstawy AdWords

Na tym wideo omówiony jest wpływ dobrej struktury konta AdWords na wyniki kampanii linków sponsorowanych:

Transkrypcja:

Czy wiesz że sposób w jaki organizujesz swoje konto AdWords ma ogromny wpływ na powodzenie Twoich kampanii reklamowych? Poświęć chwilę na organizację swojego konta a zarządzanie nim i kierowanie reklam na odpowiednich klientów stanie się łatwe i skuteczne.

Przemyśl strukturę swojej witryny – myślisz że dobrze jest umieścić wszystkie produkty na jednej stronie? Jeśli tak zrobisz w jaki sposób twoi klienci znajdą to, czego szukają? To samo dotyczy konta AdWords . Jeżeli masz tylko jedną listę słów kluczowych i jedną reklamę to niezależnie od tego jakiego produktu będą szukać twoi klienci wszyscy oni będą widzieć tę samą reklamę. Tak samo jak w przypadku witryny warto podzielić konto AdWords na kategorie produktów. Wystarczy utworzyć nową grupę reklam dla każdego produktu. Upewnij się że grupy reklam zawierają słowa kluczowe bezpośrednio powiązane z daną kategorią produktu oraz dopasowane do niej reklamy. Jeżeli zatem użytkownik szuka konkretnego produktu na stronie wyświetli się reklama informująca, że dokładnie to czego szuka znajduje się w twojej witrynie.

Drobne zmiany na koncie mogą przynieść dużą różnicę. Zaloguj się już dziś i upewnij się że twoje konto AdWords efektywnie generuje zyski dla twojej firmy.

 

Nie przegap już żadnego artykułu!

Zapisz się do naszego kanału RSS.

Certyfikowany Specjalista Google AdWords oraz Google Analytics. Doradza klientom SmartYou jak optymalnie wykorzystywać kampanie PPC do osiągania celów biznesowych. Interesuje się analityką internetową oraz optymalizacją współczynnika konwersji. Zawsze trzyma rękę na plusie i wie, jak zastosować wszystkie nowe narzędzia i rozwiązania w branży.