Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Kampanie Facebook Ads

Przewiń w dół

Facebook Ads

Kampanie reklamowe na Facebooku

W SmartYou podchodzimy do realizowanych działań ze szczególną starannością i zaangażowaniem. Kampanie reklamowe na Facebooku są wykonywane przez dedykowany zespół składający z doświadczonych specjalistów. Nasza agencja wciąż się rozwija i uzyskała renomowaną odznakę Partnera Meta Business. Sztab wykwalifikowanych osób codziennie pracuje nad poprawą wyników kampanii, gwarantując podejście zero-waste i zabezpieczenie działań autorskimi SmartSkryptami. Dzięki temu jesteśmy w stanie odkryć mniej popularne kryteria (czyli zainteresowania), które mogą być rzadziej wykorzystywane w targetowaniu. Wyniki prezentowane przez Business Manager nie są uznawane przez nas za świętość – potwierdzamy efekty także za pomocą innego, równie efektywnego narzędzia – Google Analytics. Co konkretnie składa się na oferowaną usługę kampanii Facebook Ads?

  • Przygotowanie indywidualnego planu kampanii, czyli strategii skrojonej na miarę danego biznesu.
  • Rekomendacje dotyczące przygotowania materiałów graficznych.
  • Przygotowanie tekstów reklamowych.
  • Prace analityczne i ustawienie kampanii reklamowych na danym koncie.
  • Regularna analiza uruchomionych kampanii i ich nieustanne udoskonalanie.
  • Testowanie różnych wariantów reklamowych w celu znalezienia możliwie najlepszej kombinacji.
  • Rozszerzanie targetowania na opcje domyślnie ukryte przed reklamodawcami.
  • Weryfikowanie efektów kampanii w Google Analytics.
  • Comiesięczne raporty wraz z wnioskami i rekomendacjami.

Decyzja o podjęciu współpracy z naszą agencją to gwarancja najlepszych rezultatów przy jednoczesnym obniżaniu wydatków na reklamę. Prowadzone kampanie będą stale zoptymalizowane, aż do osiągnięcia możliwie najlepszej efektywności.

Facebook Ads

Czym są kampanie Facebook Ads?

Platforma Facebook to niezmiennie najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie, która jednocześnie umożliwia realizację szeregu płatnych działań reklamowych. System wyposażony jest w dedykowany Menedżer reklam, który pozwala na niezwykle precyzyjne określanie celów kampanii, wybieranie formatów reklamowych czy targetowanie grup docelowych z dużą dokładnością. Czym są kampanie Facebook Ads? To nic innego jak graficzne i tekstowe komunikaty reklamowe, emitowane w obrębie tablicy, relacji, messengera czy innych miejsc na platformie. Co ważne, reklamy są wyświetlane również poza Facebookiem: Audience Network to sieć reklamowa Facebooka, składająca się z witryn internetowych oraz aplikacji mobilnych, należących do wydawców współpracujących z Facebookiem. Oczywiście nie są one emitowane wszystkim użytkownikom, lecz jedynie tym, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani zakupem danego produktu lub skorzystaniem z usług reklamodawcy. Facebook Ads to także możliwość nieustannego monitorowania kluczowych wskaźników poszczególnych kampanii m.in. pod kątem wyświetleń reklamy, kliknięć w komunikat, konwersji czy współczynnika odrzuceń. Każda kampania może być zaprojektowana osobno i ukierunkowana na zupełnie inny cel, a co najważniejsze – może być ona regularnie modyfikowana, optymalizowana i udoskonalana. Tak szeroki zakres możliwości płatnych działań w obrębie Facebooka sprawia, że jest to jeden z najpopularniejszych systemów digital marketingowych na świecie! Co ważne, ekosystem Meta to nie tylko Facebook, ale również Instagram. Oznacza to, że zaprojektowane kampanie mogą być emitowane w obrębie dwóch platform jednocześnie.

 

Kampanie na Facebooku – jakie są rodzaje?

Ekosystem Meta umożliwia działania zakrojone na szeroką skalę: jesteśmy w stanie realizować różne cele strategiczne i docierać do osób nie tylko w całej Polsce, ale również na świecie. Jakie rodzaje poszczególnych kampanii możemy wyróżnić? Podstawowym czynnikiem jest tutaj wspomniany cel, ponieważ w obrębie Facebooka jesteśmy w stanie zrealizować konkretne założenia strategii marketingowej i potrzeb naszych Klientów. Wybranie celu kampanii to absolutna podstawa w budowie planu działań. Powinien być on dostosowany do tego co firma chce osiągnąć, a w szczególności do jej nabliższych planów i budżetu. Wyróżnić możemy następujące rodzaje reklam realizowane pod kątem wybranego celu:

  • Rozpoznawalność marki – kampania nastawiona na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów.
  • Zasięg – kampania ukierunkowana na zbudowanie silniejszego zasięgu danej strony. Pozwala na dotarcie do jak największej liczby osób w docelowej grupie odbiorców.
  • Ruch – kampania  mająca na celu dostarczenie nowych użytkowników i osób potencjalnie zainteresowanych ofertą firmy. Dzięki niej możemy kierować odbiorców do dowolnego miejsca (np. na stronę internetową lub bloga).
  • Aktywność – kampania budująca zaangażowanie społeczności zgromadzonej na stronie oraz wśród nowych użytkowników, którzy są najbardziej skłonni do interakcji pod postem.
  • Promowanie aplikacji – kampania mająca na celu zwiększenie ilości pobrań oraz instalacji aplikacji mobilnej.
  • Wyświetlenia filmu – kampania promująca materiał wideo.
  • Pozyskiwanie kontaktów – kampania ukierunkowana na pozyskiwanie nowych leadów.
  • Wiadomości – kampania nastawiona na otrzymywanie większej ilości wiadomości od potencjalnych klientów.
  • Konwersje – kampania mająca na celu nakłonienie użytkowników do wykonania określonej akcji (np. dodania produktu do koszyka).
  • Sprzedaż z katalogu – kampania nastawiona na promowanie asortymentu sklepu internetowego.

WAŻNE! Facebook przygotowuje obecnie wdrożenie nowego podziału celów reklamowych Facebook Ads. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Facebook Ads

Jak przebiegają kampanie reklamowe na Facebooku?

Jak przebiegają kampanie reklamowe na Facebooku realizowane przy współpracy ze SmartYou? Proces ten możemy podzielić na cztery główne elementy, które wzajemnie z siebie wynikają i mają na siebie istotny wpływ.

  1. Prace związane ze strategią i analityką. Na tym etapie projektujemy indywidualną strategię marketingową Facebook Ads, czyli ustalamy cele kampanii i planujemy ich realizację. Jednocześnie udzielamy istotnych rekomendacji dotyczących analityki na stronie internetowej. Konfigurujemy również (lub tworzymy zupełnie nowe) konto reklamowe i usuwamy wszelkie niedociągnięcia, które mogłyby zaburzyć poprawność zbierania danych.
  2. Konfiguracja i ustawienie kampanii. Na tym etapie określamy grupy docelowe w managerze reklam, wybieramy umiejscowienia poszczególnych kreacji oraz pracujemy nad materiałami pod kątem tworzenia contentu.
  3. Optymalizacja kampanii. Na tym etapie oceniamy efektywność poszczególnych kampanii i udoskonalamy je, aby osiągały możliwie najlepsze efekty. Dla przykładu: obniżamy koszty dotarcia do użytkowników oraz koszty konwersji, aby prowadzone działania były jeszcze bardziej rentowne!
  4. Rozwój podjętych działań. Skalowanie kampanii i jej konsekwentny rozwój to dla nas kluczowy element współpracy z Klientem, ponieważ wpływa bezpośrednio na przychody kampanii. Na tym etapie bierzemy pod uwagę jej dotychczasowe efekty, możliwości rynkowe, aktualne trendy czy aktualizacje bezpośrednio wewnątrz systemu Facebooka.

Facebook Ads

Obsługa i tworzenie kampanii Facebook Ads

SmatYou to agencja, która jest transparentna w swoich działaniach. Zaplanowane działania realizujemy z gwarancją zero-waste – poprawiamy wyniki kampanii bez przepalania budżetu Klienta. Jak to wygląda w praktyce? Przede wszystkim chronimy budżet reklamowy przed zbędnymi wydatkami. Szczególny nacisk kładziemy na skrupulatne śledzenie konwersji, aby mierzyć to, co realnie wpływa na przychody Klienta. Dysponujemy również szerokimi możliwościami remarketingowymi i wykorzystujemy minimum dwa modele atrybucji, aby mieć pewność co do źródła ich osiągnięcia. Gwarancja zero-waste to także stałe monitorowanie wszelkich elementów kampanii i blokowanie tych, które nie przynoszą konwersji. W efekcie każda złotówka wydana przez Klienta jest wykorzystana zgodnie z maksymalnym potencjałem kampanii, co oczywiście wpływa na finalne rezultaty prowadzonych działań.

Ocena skuteczności reklam Facebook Ads

Wskaźniki skuteczności kampanii marketingowych to niezwykle obszerny temat. Ocena skuteczności reklam Facebook Ads dokonywana jest przede wszystkim na bazie danych pozyskanych z Menedżera reklam i systemu Google Analytics. Możemy wyróżnić kilka najbardziej istotnych wskaźników, dzięki którym możliwe jest dokonanie realnej oceny uzyskanych rezultatów:

  • CTR – Click Through Rate (współczynnik klikalności);
  • CPC – Cost per Click (koszt za kliknięcie);
  • ROAS – Return on Ad Spend (zwrot z wydatków na reklamę);
  • CPA – Cost per Action (koszt za akcję, czyli konwersję);
  • CPM – Cost per mille (koszt za 1.000 wyświetleń).

Oczywiście to nie wszystkie wskaźniki, które należy zweryfikować i poddać analizie. W naszej agencji uwagę zwracamy również na trafność reklamy, reakcje odbiorców, klasyfikację jakościową, wskaźnik zaangażowania, ranking współczynnika konwersji, ilość kliknięć, wyświetleń, wydaną kwotę, ilość i jakość interakcji…moglibyśmy wymieniać jeszcze długo, jednak jedno jest pewne: wszystkie dane są przez nas dokładnie sprawdzane. Dzięki temu jesteśmy w stanie wyciągnąć z nich istotne wnioski, które wspierają skalowanie realizowanych działań i umożliwiają optymalizowanie poszczególnych kampanii!

Facebook Ads

Kiedy warto zdecydować się na reklamę na Facebooku?

Facebook Ads to obok Google Ads najpopularniejszy system reklamowy na świecie. Korzystają z niego miliony firm, które z powodzeniem realizują swoje strategiczne cele: zwiększają sprzedaż, pozyskują nowe leady, budują świadomość marki czy ocieplają jej wizerunek. Kiedy warto zdecydować się na reklamę na Facebooku? Przede wszystkim wtedy, gdy mamy pewność, że właśnie z tej platformy korzysta nasza grupa docelowa. Prognozuje się, że w 2022 roku liczba użytkowników Facebooka przekroczy 3 miliardy osób.

 

Jako że z Facebooka korzysta zdecydowana większość internautów, wdrożenie kampanii Facebook Ads praktycznie zawsze jest dobrym wyborem! Jest to szczególnie skuteczny kanał promocji dla firm, którym zależy na:

– budowaniu długofalowej świadomości marki wśród konsumentów;

– wsparciu sprzedaży usług lub produktów w sklepie internetowym;

– promocji konkretnego wydarzenia lub czasowej akcji;

– pozyskaniu nowych kontaktów/leadów;

– uzyskaniu większej ilości zapisów na webinar lub inne wydarzenie online;

– znalezieniu nowych kontrahentów biznesowych;

– wyróżnieniu się firmy na tle konkurencji;

– ociepleniu wizerunku marki w sieci.

Oczywiście nie są to wszystkie sytuacje, gdy warto postawić na płatne działania w obrębie Facebooka. To medium, które nieustannie się rozwija i regularnie oferuje reklamobiorcom kolejne możliwości. Wszystko zależy od umiejętności jego wykorzystania i późniejszego skalowania prowadzonych kampanii.

Wszystko jasne

W każdym punkcie korzystasz

  • codzienna analiza uruchomionych
    kampanii, aby w pełni wykorzystywały możliwości
  • testowanie różnych opcji reklam,
    aby uzyskać najlepiej działającą kombinację
  • rozszerzenie targetowania na opcje
    domyślnie ukryte przed reklamodawcami
  • sprawdzanie wyników z Menedżera reklam
    w alternatywnych narzędziach, by odpowiednio alokować budżety reklamowe
  • strategia dopasowana do wyznaczonych
    celów, zamiast korzystania z utartych schematów
  • comiesięczne raporty
    z podsumowaniem i wnioskami

Jeśli jeszcze zadajesz sobie pytanie...

Dlaczego SmartYou?

  • Google Premium & Meta Business Partner

    • dedykowane wsparcie od Google i Meta
    • wyróżnienie dla najbardziej skutecznych agencji
    • potwierdzone nieszablonowe podejście
  • Odpowiedzialność

    • unikalna gwarancja zero-waste
    • zabezpieczenie kampanii autorskimi SmartSkryptami
    • procedura pogłębionej analizy już na etapie oferty
  • Doświadczenie

    • setki ukończonych kampanii
    • specjalizacja w poprawie wyników
    • działania prowadzone dla 22 branż
  • Uczciwość

    • przejrzysta umowa, bez długoterminowych zobowiązań
    • comiesięczne raporty z podwójną weryfikacją wyników
    • przypisany do projektu zespół

Opinie naszych klientów

Oni nas wybrali

We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty. Wszystko dzieje się bardzo szybko i działa jak w zegarku!

Michał Starzyński, CEO Zrzutka.pl

Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

Agnieszka Pełka-Szajowska, Kierownik działu marketingu Tołpa

Facebook jest dla nas ważnym kanałem reklamowym. Chcieliśmy sprawdzić, jaki rzeczywisty wpływ na sprzedaż w naszym sklepie mają działania reklamowe prowadzone na FB i czy dodatkowe wydatki na ten kanał są opłacalne.

Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.

Sebastian Lalik, ModBis

Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach. Kampanie w Google Ads i na Facebooku, które SmartYou dla nas prowadzi, są świetnie zaplanowane i przynoszą oczekiwane wyniki. Jesteśmy bardzo zadowoleni i szczerze rekomendujemy współpracę ze SmartYou.

Magdalena Wytrębowicz, L'Occitane

Specjaliści ze SmartYou pomogli nam w konfiguracji Google Analytics i przekazali cenne uwagi, które wyraźnie zwiększyły konwersję na naszej stronie. Po głębokiej analizie działań konkurencji stworzyli i dopasowali kampanię AdWords do naszej grupy docelowej. SmartYou cechuje bardzo duży profesjonalizm.

Mateusz Tarczyński, CEO Woodpecker

SmartYou jest doskonałym przykładem współpracy opartej na rzetelności i profesjonalizmie. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu naszymi kampaniami, agencja zwiększyła liczbę pozyskiwanych zapytań ofertowych przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów i uwagi z naszej strony. Serdecznie polecam.

Joanna Cichosz, CNS Group

Rekomendujemy firmę SmartYou, jako godnego polecenia specjalistę w dziedzinie kampanii Google AdWords. Dzięki starannie opracowanym, wdrożonym i na bieżąco optymalizowanym kampaniom reklamowym, odnotowaliśmy wzrost w ilości zamówień i przekierowaniu ruchu na nasze sklepy. Po ponad rocznej współpracy, polecamy firmę SmartYou jako zespół kompetentnych fachowców.

Agnieszka Ostrowska, AB Bechcicki

SmartYou doskonale radzi sobie z obsługą kampanii w kilkudziesięciu krajach z całego świata. Agencja imponuje nam wiedzą, profesjonalizmem i doświadczeniem. Nadzwyczajnie przyjemna współpraca czyni SmartYou naszym wieloletnim i cenionym partnerem.

Paweł Jasiński, Magently

Ponad półtoraroczna współpraca ze SmartYou pokazała nam, że jest to agencja, do której mamy zaufanie i możemy ją polecić.
W pracy na koncie kierują się indywidualnie dopasowaną strategią, opartą na wyznaczonych celach i określonym budżecie. Sprawiło to, że działania reklamowe w Google Ads są dla nas dochodowe. Systematyczna optymalizacja kampanii przez specjalistów, podtrzymuje ich wysoką skuteczność.

Elżbieta Szymańskia, Modernbud

SmartYou świetnie radzi sobie z prowadzeniem zarówno polskich, jak i zagranicznych kampanii. Patrząc na wyniki ich działań, jesteśmy pewni, że to specjaliści w swoim fachu. Pracownicy wciąż wychodzą z nowymi inicjatywami i odpowiadają na nasze sugestie. Co więcej, świetnie odnajdują się również w aspektach bardziej technicznych, przez co niejednokrotnie pomagali nam w tego typu sytuacjach. Krótko mówiąc, SmartYou to profesjonaliści, którzy dają z siebie 200%.

Sebastian Malec, BookingHost

SmartYou prowadzi dla nas kampanie Google Ads na rynki zagraniczne. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnej obsługi oraz inicjatywy, którą specjaliści wykazują się przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii. Dzięki nim jesteśmy w stanie osiągać coraz lepsze wyniki.

Piotr Maciejewski, CKEditor

Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z agencją SmartYou mimo, że wcześniej nie miałam z działaniami SEM dobrych doświadczeń. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, otrzymałam od agencji szereg pytań który pozwolił ustalić priorytety i stosunek kosztów do przychodów, aby mieć pewność, że tak samo rozumiemy cel, który przed nami stoi. Widocznie wzrosło zainteresowanie ofertą sklepu i to nie tylko w sezonie, ale także poza nim. Co miesiąc otrzymujemy przejrzyste raporty z działań prowadzonych przez zespół SmartYou który oprócz danych potwierdzonych liczbami uwzględnia plany na nowe kampanie które pozwalają nam docierać do nowych, potencjalnych klientów.

Paulina Pataj, Kierownik działu marketingu Dami Zabawki

Chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do sprecyzowanej i bardzo konkretnej grupy docelowej. Firmie SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania. Będąc z nami w ciągłym kontakcie, szybko wprowadzają zmiany w kampaniach, pracując na jeszcze lepsze wyniki. Szczerze polecamy!

Izabela Rams, Sales & Marketing Director CRYO Science

W tak konkurencyjnej branży w której działa marka Brylove, każde wejście w nowy sezon musi być dopięte na 100%. Od strony ruchu płatnego wiemy, że SmartYou jako nasz wieloletni partner, wywiąże się ze swoich zadań z nawiązką. Współpraca z nimi to pewna inwestycja. Pracownicy agencji angażują się w każdy projekt, podążają za trendami reklamowymi i regularnie testują nowe rozwiązania dostosowując je do naszych potrzeb. Reagują też na wszelkie nasze propozycje i zawsze tłumaczą, czy przyniosą one korzyści. Zdecydowanie polecamy!

Marta Filipovicz, Brylove

Firma SmartYou już w pierwszych miesiącach współpracy wykazała się zaangażowaniem i wprowadziła zmiany, które przełożyły się w znaczący sposób na wyniki naszych kampanii Google Ads. Współpracowaliśmy z wieloma firmami z branży reklamowej i zdecydowanie mogę powiedzieć, że firma Smartyou charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz indywidualnym podejściem.

Paweł Marczyński, Właścicel Thomas It

SmartYou w trakcie współpracy pomogło nam mocno w odpowiednim skalowaniu konwersyjnego ruchu na wszystkich naszych serwisach. Szczególnie efektywnie wykorzystaliśmy kampanie displayowe, które stały się kluczowym składnikiem naszego traffic mixu. Ekipę SmartYou cechuje merytoryczne podejście do prowadzenia kampanii, racjonalność w wyborze ścieżki dojścia do celu oraz bycie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które pojawiają się na rynku. Polecam!

Maciej Ziemczonek, VP Traffic Acquisition Domodi

Agencja SmartYou podeszła do naszej współpracy z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Do wszystkich kwestii podchodzili ze starannością i szybko reagowali  na wszelkie nasze potrzeby. Dzięki swojej wiedzy i prowadzonym optymalizacją  zwiększyliśmy swoje przychody o kilkadziesiąt procent.

Waldemar Bukowski, Dobre Drzwi

SmartYou od dwóch lat systematycznie zwiększa naszą sprzedaż. Wysoko cenimy SmartYou za efekty oraz proaktywne podejście.

Albert Dabiński, Triny

Zacznę od tego, że wcześniej przerobiłem dwie duże agencje do prowadzenia kampanii Google Ads. Pomimo wysokich budżetów na reklamę podejście do klienta w obydwu przypadkach było czysto teoretyczne, nie mające żadnych wartości dodanych w praktyce. Biurokracja, ograniczony kontakt tylko z "opiekunem", kampanie nierzetelnie prowadzone i zaniedbane. Kontakt ze SmartYou pojawił się pierwszy, z propozycją poprowadzenia kampanii Google Ads. Po doświadczeniach z poprzednimi agencjami podszedłem do tematu bardzo sceptycznie, tym bardziej, że to nie ja szukałem agencji, a agencja szukała mnie, klienta.

Dałem się porwać na audyt konta i kampanii Google Ads i to mnie przekonało do tego, aby zaryzykować kolejną zmianę agencyjną. Współpracujemy ze SmartYou od czterech miesięcy i absolutnie nie żałuję podjętej decyzji. To, co uwidacznia się na pierwszy rzut oka to przede wszystkim PRAKTYCZNE podejście do klienta w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Rzetelność prowadzenia kampanii, stałe ulepszenia, stała opieka i monitoring działań jest tutaj bezkonkurencyjny.

Szybko zdecydowałem się na dodatkowe kampanie Facebook Ads i wspólnie pchamy biznes do przodu, zwiększając obroty. Mogę z czystym sumieniem polecić tę agencję, w której klient znaczy coś więcej niż tylko kolejna cyfra na wystawianej fakturze.

Daniel Tryndoch

SmartYou było i jest naszym zaufanym partnerem od blisko 8 lat - przez ten czas pracowali dla nas przy takich serwisach jak Domodi, Allani, Homebook oraz na rynkach zagranicznych we Włoszech, Hiszpanii czy na Ukrainie obsługując markę Stileo czy Homelook. Przez cały ten czas udowadniali, że można im powierzyć pełną kontrolę nad Google Ads, a założone cele będą realizować z nawiązką.

Krzysztof Wierzbicki
Prezes Zarządu Domodi Sp. z o.o. [2011-2018] - domodi.pl, homebook.pl, allani.pl,
Członek Rady Nadzorczj Stileo Sp. z o.o. [od 2014] - stileo.it, stileo.es, stileo.ua, homelook.ua

Po kilku latach samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads, nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że nie nadążamy za nowymi rozwiązaniami i trendami pojawiającymi się w reklamie internetowej, a przez to nasze działania są dalekie od optymalnych i przepalamy sporą część budżetu.

Wraz z przeprowadzonym rebrandingiem zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie agencji. Rozpoznanie przeprowadzone w branży skłoniło nas do zawiązania się ze SmartYou. Od kiedy kampanie wystartowały obserwujemy wzrost wysokiej jakości ruchu i konwersji, a łączny koszt kampanii i ich obsługi jest dla nas znacznie korzystniejszy.

Bartosz Dworak, budus.pl

SmartYou to nie tylko kompetentni specjaliści, którzy są elastyczni w działaniu i nastawieni na biznes, dzięki czemu reklamy sprzedają, a inwestycja się zwraca od początku współpracy. To także wysoka responsywność oraz profesjonalny kontakt z obsługą klienta. Jesteśmy w regularnym kontakcie z naszą opiekunką Katarzyną, na bieżąco rozmawiamy o tym, co dzieje się w naszej firmie, czego potrzebujemy i co się dzieje w kampaniach. Współpraca ze SmartYou to bardzo dobry wybór.

Mateusz Jakubiec, Oslonaokna.pl

SmartYou to zespół profesjonalistów, których rzetelność i zaangażowanie zrobiło na mnie wrażenie już od pierwszych dni naszej współpracy. Prowadzenie działań performance marketingowych w branży mental health to niełatwe zadanie - wymaga nie tylko delikatności w komunikacji z potencjalnym klientem, ale też umiejętnego dostosowywania contentu do wymagań i obostrzeń nakładanych przez Google Ads i Meta. Fachowcy ze SmartYou stanęli na wysokości zadania w obu tych kwestiach. Serdecznie polecam współpracę z tą agencją :)

Michał Feliks, Board Member, Sensly.com

Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou. Mam poczucie, że nie pozostajemy w tyle, a jednocześnie nie rzucamy się ślepo w nowinki, dzięki czemu rozwijamy się, zachowując wysoki ROAS. Doceniamy również, że znaleźliśmy partnera, któremu ufamy - w naszej współpracy wystarczy przejrzenie raportów co miesiąc i drobne sugestie przy większych zmianach w asortymencie, bo wszystko działa na tyle dobrze, że nie trzeba poświęcać kampaniom stałej uwagi. Nie tylko reklama na Allegro, ale także Facebook i Google Ads są prowadzone przez SmartYou bez zarzutów i przynoszą nam oczekiwane zyski.

Krystian Guz, Dami Zabawki

  • Zrzutka.pl - logo
  • Tołpa
  • ModBis.pl
  • Woodpecker
  • Magently
  • Triny.pl
  • Armadesi logo
  • logo stileo
  • Budus logo
  • Oslona Okna logo
Zobacz realizacje

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę