Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Kampanie reklamowe LinkedIn Ads

Przewiń w dół

LinkedIn Ads

Profil biznesowy a profil prywatny na LinkedInie

LinkedIn to portal społecznościowy, który skupia środowisko biznesowe. Z roku na rok możemy zauważyć jego prężny rozwój, dlatego coraz więcej firm decyduje się na uruchomienie płatnych działań reklamowych w obrębie tej platformy. Czym są kampanie reklamowe LinkedIn Ads i czy warto się na nie zdecydować?

Na LinkedInie komunikacja może być prowadzona dwutorowo: z konta prywatnego bądź profilu firmowego. Wiąże się to oczywiście z kilkoma istotnymi różnicami, które mają wpływ także na prowadzenie działań reklamowych. Jak zatem ocenić, kiedy wybrać profil biznesowy, a profil prywatny na LinkedInie? Wszystko zależy od tego, jakie cele chcesz osiągnąć dzięki prowadzonym działaniom. Profil biznesowy umożliwia Ci kreowanie swojego wizerunku eksperta, docieranie do nowych pracodawców i budowanie silnej pozycji wewnątrz platformy. Konto biznesowe skupia się natomiast wokół danej firmy. Profil prywatny może być bowiem prowadzony jedynie przez jego właściciela, podczas gdy profilem firmowym może zajmować się jednocześnie kilka osób. Istotną różnicą jest również proces budowania audytorium, ponieważ profil prywatny pozwala na wysyłanie zaproszeń do sieci kontaktów oraz obserwowanie użytkowników. Tymczasem strona firmowa zrzesza przede wszystkim pracowników danej organizacji oraz jej fanów, czyli obserwatorów. Grupa ta jest często zwiększana właśnie za pomocą dedykowanych działań reklamowych. Ostatnia kwestia dotyczy możliwości publikowania artykułów, której profile firmowe są niestety pozbawione. To niezwykle istotny element z punktu widzenia budowania świadomości marki osobistej wśród odbiorców. Możliwe jest jednak udostępnianie postów osób obserwowanych, czyli np. pracowników organizacji. Najlepszym rozwiązaniem jest połączenie tych dwóch form komunikacji, co oczywiście wiąże się z większym nakładem pracy, jednak przynosi zdecydowanie najlepsze efekty.

LinkedIn Ads

Czym wyróżniają się kampanie na LinkedInie?

Marketing internetowy oferuje szereg rozwiązań, które różnią się między sobą pod kątem realizowanych celów, możliwości dotarcia do grup docelowych, formatów reklamowych czy modelu rozliczeń. Czym wyróżniają się kampanie na LinkedInie? Przede wszystkim swoim wyspecjalizowanym profilem – są nastawione na budowanie biznesowej świadomości marki i docieranie do środowiska B2B. Portal służy zarówno do kreowania i rozwijania swojej marki osobistej, jak i promowania profili firmowych. Nie znajdziesz tam luźnych treści jak np. na Facebooku czy Instagramie – LinkedIn to przede wszystkim platforma branżowa, z której korzystają przedstawiciele różnych branż, dyrektorzy, prezesi, właściciele firm, marketerzy, handlowcy, szkoleniowcy czy inni eksperci. Kampanie LinkedIn Ads mają zatem na celu pozyskanie zainteresowania, kontaktów lub bezpośredniej sprzedaży wśród szeroko pojętych profesjonalistów, co zdecydowanie czyni go jedynym tego typu miejscem w sieci. Facebook, Instagram czy Pinterest nastawione są zupełnie na inne grupy docelowe i bazują raczej na prywatnych preferencjach, czy zainteresowaniach odbiorców. Co ważne, LinkedIn jest obecnie najlepszym miejscem do prowadzenia płatnych kampanii rekrutacyjnych, ponieważ pozwala na targetowanie reklam w oparciu o wykształcenie czy konkretne umiejętności zawodowe.

LinkedIn Ads

Kampanie na LinkedInie – jakie są rodzaje?

Portal oferuje zarówno podstawowe formaty reklamowe, jak i te charakterystyczne tylko dla niego, dzięki czemu możemy realizować efektywne, różnorodne i skuteczne kampanie na LinkedInie. Jakie są rodzaje poszczególnych formatów?

● Reklama z pojedynczym zdjęciem – popularna kreacja składająca się z jednej grafiki i tekstu. Wyświetla się w głównym kanale informacji i przekierowuje odbiorcę bezpośrednio do strony docelowej.

● Karuzela reklam graficznych – format składający się z dwóch lub większej ilości zdjęć wyświetlanych w kanale informacji w postaci karuzeli.

● Reklama wideo – ten format zakłada długość wideo od 3 sekund aż do 3 minut, choć rekomendowane są filmy nie przekraczające 15-20 sekund. Reklama dodatkowo posiada nagłówek, krótki tekst oraz CTA.

● Reklama tekstowa – emitowana jest jedynie na komputerach, a składa się na nią tekst (maksymalnie 100 znaków) i grafika. Pojawia się w prawej kolumnie lub na górze portalu.

● Reklama spotlight – to format zarezerwowany wyłącznie dla portalu LinkedIn. Dopasowuje się do konkretnego użytkownika (pobiera dane z jego profilu). Wyświetla się jedynie na komputerze i kieruje do wskazanej strony docelowej.

● Reklama dla pozyskania obserwujących – to kreacja ukierunkowana na pozyskiwanie nowych odbiorców danego konta. Składa się ze zdjęcia profilowego użytkownika, krótkiego tekstu, CTA i logotypu firmy,

● Reklama konwersacyjna – to kolejny format reklamowy dedykowany jedynie dla LinkedIn. Pojawia się w skrzynkach odbiorczych i wygląda jak standardowa wiadomość.

● Reklama w formie wydarzenia – ten format realizuje cel w postaci promocji danego wydarzenia, które zostało utworzone wewnątrz LinkedIn.

Odbiorcy na LinkedInie, czyli do kogo mogę trafić?

Największą siłą LinkedIna jest z całą pewnością specyfika jego użytkowników. To portal, na którym nie znajdziesz przypadkowych odbiorców. Dzięki temu możliwe jest prowadzenie skutecznych działań reklamowych zarówno pod kątem sprzedaży, jak i generowania leadów czy budowania świadomości marki. Czym jednak konkretnie charakteryzują się odbiorcy na LinkedInie, czyli do kogo mogę trafić? Możliwości jest wiele, choć najogólniej rzecz ujmując – nasze działania możemy kierować do szeroko pojętego sektora biznesowego. Mogą być to zarówno osoby, które zajmują stanowiska w konkretnych firmach (możliwe jest stworzenie listy poszczególnych firm), jak i całe organizacje. Poza standardowymi parametrami demograficznymi LinkedIn pozwala również na targetowanie reklam po umiejętnościach, co doskonale sprawdza się przy kampaniach rekrutacyjnych. Co więcej, reklamy można emitować również osobom o konkretnym doświadczeniu czy szczeblu kariery i reprezentowanej branży. Dla przykładu: Twoja kampania może dotrzeć do dyrektorów placówek bankowych, którzy pracują w branży finansowej dłużej niż 20 lat, a dodatkowo działają w konkretnym mieście! Warto dodać, że system reklamowy LinkedIna umożliwia również wykluczenie danych użytkowników (np. pracowników danej firmy) oraz kierowanie reklam do uczestników konkretnych wydarzeń branżowych organizowanych wewnątrz portalu. To wszystko sprawia, że leady pozyskiwane za pomocą reklam LinkedIn mają niezwykle wysoką wartość.

LinkedIn Ads

Obsługa i tworzenie kampanii LinkedIn Ads

W naszej agencji możesz liczyć na fachowe wsparcie i doradztwo od samego początku współpracy. Obsługa i tworzenie kampanii LinkedIn Ads jest jedną z naszych kluczowych specjalizacji – doceniamy rozwój portalu i drzemiący w nim potencjał, dlatego nieustannie rozwijamy kompetencje i przekładamy je na wyniki naszych klientów. Realizujemy kampanie oparte o każdy cel – zarówno wśród klientów, którzy mają już doświadczenie w tego typu działaniach, jak i dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji korzystać z LinkedIn Ads. Sprawnie przeprowadzimy Cię przez cały proces, dzięki czemu będziesz czuć się pewnie i spokojnie. Działamy kompleksowo: od przygotowania dedykowanej strategii kampanii, po wdrożenie reklam zgodnie z aktualnymi trendami oraz ich regularną optymalizację. Przeprowadzamy testy różnych komunikatów oraz formatów reklam, aby docelowo skupić się na tych, które generują najbardziej satysfakcjonujące rezultaty. Nasze działania wspieramy również rozbudowanym remarketingiem nastawionym na docelowy efekt. Na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas szczegółowy raport, dzięki czemu zachowasz poczucie stałej kontroli nad prowadzonymi kampaniami. Co ważnie, podpisujemy umowę bez długotrwałych zobowiązań – nasi klienci zostają z nami dzięki osiąganym efektom, a nie z uwagi na kwestie formalne!

Koszty LinkedIn Ads – jak rozliczane są reklamy

Zastanawiasz się z pewnością, jak prezentują się poszczególne koszty LinkedIn Ads. Jak rozliczane są reklamy na tym portalu? Zasady są podobne jak np. na Facebooku czy Instagramie czyli opierają się o system aukcyjny z tą jednak różnicą, że dostępne możliwości zależą dodatkowo od wybranego celu kampanii jak również typu aktywności, za którą będziemy rozliczani. W przypadku np. celu „budowanie świadomości” wszystkie dostępne możliwości rozliczeń będą oparte o wskaźnik CPM. Z kolei cel „konwersje” pozwala na optymalizację również pod kliknięcia (CPC).  

W aukcji biorą udział wszyscy reklamodawcy, którzy chcą dotrzeć do tej samej grupy docelowej. Konkretne rozwiązania dzielą się na 3 główne obszary i towarzyszące im cele:  

  • Świadomość (Awareness) – cele zasięg oraz wyświetlenia (CPM)
  • Zainteresowanie (Consideration) – cele nastawione na odwiedziny witryny, pobudzenie zaangażowania czy wyświetlenia materiałów video (CPC, CPV, CPM) 
  • Konwersje (Conversions) – cele nastawione na zbieranie leadów, konwersji na witrynie czy kandydatów do pracy (CPM, CPC, CPL)

Jak w każdym systemie reklamowych również na LinkedIn ważne jest odpowiednie ustawienie śledzenia konwersji i pixela, który zlicza aktywność użytkowników na naszej stronie internetowej. Mnogość opcji powoduje, że poprawna konfiguracja kampanii wymaga doświadczenia, wiedzy i określonych kompetencji, dlatego ten obszar zdecydowanie warto skonsultować ze specjalistami. W naszej agencji pracujemy w oparciu o gwarancję  zero-waste, dzięki czemu jesteśmy w stanie skutecznie unikać nietrafionych wydatków, co przekłada się oczywiście na efekty prowadzonych działań i priorytetowanie rentowności kampanii. Dzięki wypracowanym procesom i sprawdzonym rozwiązaniom zrealizujemy dla Ciebie kampanie nastawioną od samego początku na realizację Twoich celów biznesowych, bez marnowania budżetu reklamowego. 

LinkedIn Ads

Czy warto zainwestować w reklamy na LinkedInie?

Działania reklamowe na LinkedInie wiążą się z szeregiem istotnych korzyści, co docenia coraz większa liczba firm. Wciąż zastanawiasz się, czy warto zainwestować w reklamy na LinkedInie? Zwróć uwagę na kilka najważniejszych zalet tego typu kampanii.

Precyzyjne możliwości targetowania: reklamy możesz kierować do środowiska B2B nie tylko z podziałem na lokalizację, wiek czy płeć, ale również zajmowane stanowisko, umiejętności zawodowe, nazwę firmy, branżę czy doświadczenie.

Duży wybór formatów reklamowych: w obrębie platformy możesz reklamować się na wiele sposobów, wykorzystując przy tym różne formaty i cele kampanii.

Mniejsza konkurencja: ze względu na specyfikę LinkedIna reklamuje się na nim dużo mniej firm, niż np. na Facebooku czy Instagramie, co przekłada się na skuteczność działań i bardziej wartościowe leady.

Zaufanie wśród odbiorców: LinkedIn to portal biznesowy, dlatego treści tam publikowane są nastawione na budowanie pozytywnego wizerunku i wysoką wartość merytoryczną. Z tego powodu portal jest niezwykle dobrze postrzegany wśród odbiorców.

Remarketing: LinkedIn pozwala również na prowadzenie rozbudowanego remarketingowego za pomocą dedykowanego tagu śledzącego.

Budowanie świadomości marki: niezależnie od tego, jaki format reklamowy czy cel kampanii wybierzesz, wszystkie działania LinkedIn Ads będą dodatkowo wspierać pozytywny wizerunek Twojej firmy oraz skutecznie budować jej świadomość wśród potencjalnych klientów.

 

Jeśli szukasz doświadczonej i kompetentnej agencji marketingowej, która jednocześnie preferuje partnerskie relacje, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu. Wspólnie sprawimy, aby Twoje kampanie LinkedIn Ads przyniosły Ci najlepsze rezultaty w możliwie najkrótszym czasie!

Jeśli jeszcze zadajesz sobie pytanie...

Dlaczego SmartYou?

  • Google Premium & Meta Business Partner

    • dedykowane wsparcie od Google i Meta
    • wyróżnienie dla najbardziej skutecznych agencji
    • potwierdzone nieszablonowe podejście
  • Odpowiedzialność

    • unikalna gwarancja zero-waste
    • zabezpieczenie kampanii autorskimi SmartSkryptami
    • procedura pogłębionej analizy już na etapie oferty
  • Doświadczenie

    • setki ukończonych kampanii
    • specjalizacja w poprawie wyników
    • działania prowadzone dla 22 branż
  • Uczciwość

    • przejrzysta umowa, bez długoterminowych zobowiązań
    • comiesięczne raporty z podwójną weryfikacją wyników
    • przypisany do projektu zespół

Opinie naszych klientów

Oni nas wybrali

We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty. Wszystko dzieje się bardzo szybko i działa jak w zegarku!

Michał Starzyński, CEO Zrzutka.pl

Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

Agnieszka Pełka-Szajowska, Kierownik działu marketingu Tołpa

Facebook jest dla nas ważnym kanałem reklamowym. Chcieliśmy sprawdzić, jaki rzeczywisty wpływ na sprzedaż w naszym sklepie mają działania reklamowe prowadzone na FB i czy dodatkowe wydatki na ten kanał są opłacalne.

Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.

Sebastian Lalik, ModBis

Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach. Kampanie w Google Ads i na Facebooku, które SmartYou dla nas prowadzi, są świetnie zaplanowane i przynoszą oczekiwane wyniki. Jesteśmy bardzo zadowoleni i szczerze rekomendujemy współpracę ze SmartYou.

Magdalena Wytrębowicz, L'Occitane

Specjaliści ze SmartYou pomogli nam w konfiguracji Google Analytics i przekazali cenne uwagi, które wyraźnie zwiększyły konwersję na naszej stronie. Po głębokiej analizie działań konkurencji stworzyli i dopasowali kampanię AdWords do naszej grupy docelowej. SmartYou cechuje bardzo duży profesjonalizm.

Mateusz Tarczyński, CEO Woodpecker

SmartYou jest doskonałym przykładem współpracy opartej na rzetelności i profesjonalizmie. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu naszymi kampaniami, agencja zwiększyła liczbę pozyskiwanych zapytań ofertowych przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów i uwagi z naszej strony. Serdecznie polecam.

Joanna Cichosz, CNS Group

Rekomendujemy firmę SmartYou, jako godnego polecenia specjalistę w dziedzinie kampanii Google AdWords. Dzięki starannie opracowanym, wdrożonym i na bieżąco optymalizowanym kampaniom reklamowym, odnotowaliśmy wzrost w ilości zamówień i przekierowaniu ruchu na nasze sklepy. Po ponad rocznej współpracy, polecamy firmę SmartYou jako zespół kompetentnych fachowców.

Agnieszka Ostrowska, AB Bechcicki

SmartYou doskonale radzi sobie z obsługą kampanii w kilkudziesięciu krajach z całego świata. Agencja imponuje nam wiedzą, profesjonalizmem i doświadczeniem. Nadzwyczajnie przyjemna współpraca czyni SmartYou naszym wieloletnim i cenionym partnerem.

Paweł Jasiński, Magently

Ponad półtoraroczna współpraca ze SmartYou pokazała nam, że jest to agencja, do której mamy zaufanie i możemy ją polecić.
W pracy na koncie kierują się indywidualnie dopasowaną strategią, opartą na wyznaczonych celach i określonym budżecie. Sprawiło to, że działania reklamowe w Google Ads są dla nas dochodowe. Systematyczna optymalizacja kampanii przez specjalistów, podtrzymuje ich wysoką skuteczność.

Elżbieta Szymańskia, Modernbud

SmartYou świetnie radzi sobie z prowadzeniem zarówno polskich, jak i zagranicznych kampanii. Patrząc na wyniki ich działań, jesteśmy pewni, że to specjaliści w swoim fachu. Pracownicy wciąż wychodzą z nowymi inicjatywami i odpowiadają na nasze sugestie. Co więcej, świetnie odnajdują się również w aspektach bardziej technicznych, przez co niejednokrotnie pomagali nam w tego typu sytuacjach. Krótko mówiąc, SmartYou to profesjonaliści, którzy dają z siebie 200%.

Sebastian Malec, BookingHost

SmartYou prowadzi dla nas kampanie Google Ads na rynki zagraniczne. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnej obsługi oraz inicjatywy, którą specjaliści wykazują się przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii. Dzięki nim jesteśmy w stanie osiągać coraz lepsze wyniki.

Piotr Maciejewski, CKEditor

Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z agencją SmartYou mimo, że wcześniej nie miałam z działaniami SEM dobrych doświadczeń. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, otrzymałam od agencji szereg pytań który pozwolił ustalić priorytety i stosunek kosztów do przychodów, aby mieć pewność, że tak samo rozumiemy cel, który przed nami stoi. Widocznie wzrosło zainteresowanie ofertą sklepu i to nie tylko w sezonie, ale także poza nim. Co miesiąc otrzymujemy przejrzyste raporty z działań prowadzonych przez zespół SmartYou który oprócz danych potwierdzonych liczbami uwzględnia plany na nowe kampanie które pozwalają nam docierać do nowych, potencjalnych klientów.

Paulina Pataj, Kierownik działu marketingu Dami Zabawki

Chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do sprecyzowanej i bardzo konkretnej grupy docelowej. Firmie SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania. Będąc z nami w ciągłym kontakcie, szybko wprowadzają zmiany w kampaniach, pracując na jeszcze lepsze wyniki. Szczerze polecamy!

Izabela Rams, Sales & Marketing Director CRYO Science

W tak konkurencyjnej branży w której działa marka Brylove, każde wejście w nowy sezon musi być dopięte na 100%. Od strony ruchu płatnego wiemy, że SmartYou jako nasz wieloletni partner, wywiąże się ze swoich zadań z nawiązką. Współpraca z nimi to pewna inwestycja. Pracownicy agencji angażują się w każdy projekt, podążają za trendami reklamowymi i regularnie testują nowe rozwiązania dostosowując je do naszych potrzeb. Reagują też na wszelkie nasze propozycje i zawsze tłumaczą, czy przyniosą one korzyści. Zdecydowanie polecamy!

Marta Filipovicz, Brylove

Firma SmartYou już w pierwszych miesiącach współpracy wykazała się zaangażowaniem i wprowadziła zmiany, które przełożyły się w znaczący sposób na wyniki naszych kampanii Google Ads. Współpracowaliśmy z wieloma firmami z branży reklamowej i zdecydowanie mogę powiedzieć, że firma Smartyou charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz indywidualnym podejściem.

Paweł Marczyński, Właścicel Thomas It

SmartYou w trakcie współpracy pomogło nam mocno w odpowiednim skalowaniu konwersyjnego ruchu na wszystkich naszych serwisach. Szczególnie efektywnie wykorzystaliśmy kampanie displayowe, które stały się kluczowym składnikiem naszego traffic mixu. Ekipę SmartYou cechuje merytoryczne podejście do prowadzenia kampanii, racjonalność w wyborze ścieżki dojścia do celu oraz bycie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które pojawiają się na rynku. Polecam!

Maciej Ziemczonek, VP Traffic Acquisition Domodi

Agencja SmartYou podeszła do naszej współpracy z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Do wszystkich kwestii podchodzili ze starannością i szybko reagowali  na wszelkie nasze potrzeby. Dzięki swojej wiedzy i prowadzonym optymalizacją  zwiększyliśmy swoje przychody o kilkadziesiąt procent.

Waldemar Bukowski, Dobre Drzwi

SmartYou od dwóch lat systematycznie zwiększa naszą sprzedaż. Wysoko cenimy SmartYou za efekty oraz proaktywne podejście.

Albert Dabiński, Triny

Zacznę od tego, że wcześniej przerobiłem dwie duże agencje do prowadzenia kampanii Google Ads. Pomimo wysokich budżetów na reklamę podejście do klienta w obydwu przypadkach było czysto teoretyczne, nie mające żadnych wartości dodanych w praktyce. Biurokracja, ograniczony kontakt tylko z "opiekunem", kampanie nierzetelnie prowadzone i zaniedbane. Kontakt ze SmartYou pojawił się pierwszy, z propozycją poprowadzenia kampanii Google Ads. Po doświadczeniach z poprzednimi agencjami podszedłem do tematu bardzo sceptycznie, tym bardziej, że to nie ja szukałem agencji, a agencja szukała mnie, klienta.

Dałem się porwać na audyt konta i kampanii Google Ads i to mnie przekonało do tego, aby zaryzykować kolejną zmianę agencyjną. Współpracujemy ze SmartYou od czterech miesięcy i absolutnie nie żałuję podjętej decyzji. To, co uwidacznia się na pierwszy rzut oka to przede wszystkim PRAKTYCZNE podejście do klienta w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Rzetelność prowadzenia kampanii, stałe ulepszenia, stała opieka i monitoring działań jest tutaj bezkonkurencyjny.

Szybko zdecydowałem się na dodatkowe kampanie Facebook Ads i wspólnie pchamy biznes do przodu, zwiększając obroty. Mogę z czystym sumieniem polecić tę agencję, w której klient znaczy coś więcej niż tylko kolejna cyfra na wystawianej fakturze.

Daniel Tryndoch

SmartYou było i jest naszym zaufanym partnerem od blisko 8 lat - przez ten czas pracowali dla nas przy takich serwisach jak Domodi, Allani, Homebook oraz na rynkach zagranicznych we Włoszech, Hiszpanii czy na Ukrainie obsługując markę Stileo czy Homelook. Przez cały ten czas udowadniali, że można im powierzyć pełną kontrolę nad Google Ads, a założone cele będą realizować z nawiązką.

Krzysztof Wierzbicki
Prezes Zarządu Domodi Sp. z o.o. [2011-2018] - domodi.pl, homebook.pl, allani.pl,
Członek Rady Nadzorczj Stileo Sp. z o.o. [od 2014] - stileo.it, stileo.es, stileo.ua, homelook.ua

Po kilku latach samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads, nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że nie nadążamy za nowymi rozwiązaniami i trendami pojawiającymi się w reklamie internetowej, a przez to nasze działania są dalekie od optymalnych i przepalamy sporą część budżetu.

Wraz z przeprowadzonym rebrandingiem zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie agencji. Rozpoznanie przeprowadzone w branży skłoniło nas do zawiązania się ze SmartYou. Od kiedy kampanie wystartowały obserwujemy wzrost wysokiej jakości ruchu i konwersji, a łączny koszt kampanii i ich obsługi jest dla nas znacznie korzystniejszy.

Bartosz Dworak, budus.pl

SmartYou to nie tylko kompetentni specjaliści, którzy są elastyczni w działaniu i nastawieni na biznes, dzięki czemu reklamy sprzedają, a inwestycja się zwraca od początku współpracy. To także wysoka responsywność oraz profesjonalny kontakt z obsługą klienta. Jesteśmy w regularnym kontakcie z naszą opiekunką Katarzyną, na bieżąco rozmawiamy o tym, co dzieje się w naszej firmie, czego potrzebujemy i co się dzieje w kampaniach. Współpraca ze SmartYou to bardzo dobry wybór.

Mateusz Jakubiec, Oslonaokna.pl

SmartYou to zespół profesjonalistów, których rzetelność i zaangażowanie zrobiło na mnie wrażenie już od pierwszych dni naszej współpracy. Prowadzenie działań performance marketingowych w branży mental health to niełatwe zadanie - wymaga nie tylko delikatności w komunikacji z potencjalnym klientem, ale też umiejętnego dostosowywania contentu do wymagań i obostrzeń nakładanych przez Google Ads i Meta. Fachowcy ze SmartYou stanęli na wysokości zadania w obu tych kwestiach. Serdecznie polecam współpracę z tą agencją :)

Michał Feliks, Board Member, Sensly.com

Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou. Mam poczucie, że nie pozostajemy w tyle, a jednocześnie nie rzucamy się ślepo w nowinki, dzięki czemu rozwijamy się, zachowując wysoki ROAS. Doceniamy również, że znaleźliśmy partnera, któremu ufamy - w naszej współpracy wystarczy przejrzenie raportów co miesiąc i drobne sugestie przy większych zmianach w asortymencie, bo wszystko działa na tyle dobrze, że nie trzeba poświęcać kampaniom stałej uwagi. Nie tylko reklama na Allegro, ale także Facebook i Google Ads są prowadzone przez SmartYou bez zarzutów i przynoszą nam oczekiwane zyski.

Krystian Guz, Dami Zabawki

  • Zrzutka.pl - logo
  • Tołpa
  • ModBis.pl
  • Woodpecker
  • Magently
  • Triny.pl
  • Armadesi logo
  • logo stileo
  • Budus logo
  • Oslona Okna logo
Zobacz realizacje

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Piotr Stryjniak dyrektor operacyjny

Piotr Stryjniak
Wróć na górę

Nasza strona używa tylko najsmaczniejszych ciasteczek, by zagwarantować Ci przyjemne użytkowanie. Dowiedz się więcej
Korzystając z naszej strony akceptujesz jej politykę prywatności. Dowiedz się więcej

OK!