Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę

Kampanie PPC – sposób na promocję w internecie

Przewiń w dół

Kampanie PPC – co to jest?

PPC jest skrótem angielskiej frazy pay per click, która w wolnym tłumaczeniu oznacza „płać za kliknięcie”. To kwintesencja tego modelu reklamowego. PPC polega na uiszczaniu opłaty za to, że ktoś kliknie w Twoją reklamę i przejdzie w ten sposób na stronę docelową.

PPC to reklama efektywnościowa. W odróżnieniu od płatności za samo wyświetlenie, kliknięcie to koszt, który ponosisz wtedy, gdy potencjalny klient przeniesie się już na Twoją stronę. Choć nie ma pewności, że zdecyduje się od razu sfinalizować zakup czy podjąć inną, pożądaną akcję, to jesteś o krok bliżej od celu. To też oznacza, że jeśli, hipotetycznie, nikt nie kliknie w Twoją reklamę, to nic nie zapłacisz.

kampanie PPC

Rodzaje kampanii reklamowych PPC

Kampanie reklamowe PPC można wyróżniać ze względu na wiele zmiennych. Jedną z nich jest umiejscowienie danej reklamy. Tak zwana tematyczna reklama kontekstowa może pojawiać się w miejscach, które łączą się merytorycznie z Twoim biznesem. Jeśli np. produkujesz ubranka dla dzieci, to reklama Twoich produktów może pojawić się na portalu parentingowym. Dopasowanie komunikatu reklamowego w ten sposób sprawia, że kliknięcia w Twoją reklamę rzadziej są „przypadkowe”.

Wakacje 2022 Gdzie pojechać w 2022 roku - reklama kontekstowa Google

Rys.1. Wakacje 2022 Gdzie pojechać w 2022 roku – reklama kontekstowa Google

Kolejnym rodzajem kampanii reklamowych PPC jest klasycznie znana reklama w wyszukiwarce, przede wszystkim w Google. Gdy potencjalny odbiorca wpisuje hasło związane z Twoim biznesem w Google, to pojawia mu się reklama Twoich produktów lub usług, która odpowiada na jego potrzeby.

Zakynthos last minute - reklama w wyszukiwarce Google

Rys.2. Zakynthos last minute – reklama w wyszukiwarce Google

W wynikach wyszukiwania prezentowane mogą być także reklamy produktowe zwane Shopping Ads lub Product Listing Ads. To format chętnie wykorzystywany przez sklepy e-commerce, dzięki którym mogą zaprezentować nie tylko produkt, zdjęcie, ale i jego cenę. W przestrzeni Google format występuje również w wersji pochodzącej od innych dostawców, tzw. CSS – Comparison Shopping Service. To dodatkowy sposób na zapewnienie korzyści reklamowych.

Ciekawym przykładem kampanii PPC jest też remarketing. To reklama-przypominajka, która podpowiada użytkownikom wcześniej odwiedzone strony, w innych witrynach. W ten sposób mogą powrócić do danej witryny, zwłaszcza gdy zostawili w niej „porzucony koszyk”.

Tutaj nikt nie zbliża się do Odry. Życie nad zalewem umarło - reklama remarketingowa Google

Rys.3. Tutaj nikt nie zbliża się do Odry. Życie nad zalewem umarło – reklama remarketingowa Google

kampanie PPC

Gdzie można znaleźć reklamy kampanii PPC?

Najpopularniejszym narzędziem służącym do tworzenia kampanii PPC jest reklama w Google zwana Google Ads. Dawna nazwa Google Ads to Google Adwords. System Google Ads pozwala na prezentację reklam w formie tekstowej oraz graficznej. Reklamy wyświetlane są w wynikach wyszukiwania Google oraz w sieci reklamowej Google w formie grafik. To oznacza, że Twoja reklama może pokazać się osobie, która wpisuje dane hasło w wyszukiwarkę. Z drugiej strony również komuś, kto jest zainteresowany danym tematem i zobaczy grafikę reklamującą Twoje produkty lub usługi np. na portalu informacyjnym.

W przypadku Google Ads jednym z modeli rozliczania jest CPC, czyli koszt za klik. To nic innego jak system PPC, bo płaci się za realnie wykonaną akcję.

Ciekawym rozwiązaniem, choć odrobinę niszowym, są reklamy Microsoft Ads, wcześniej znane jako Bing Ads. Nowością jest możliwość umieszczania reklam w tym systemie również w Polsce. Wyszukiwarki Bing, Yahoo oraz DuckDuckGo nie mogą równać się z Google-gigantem, ale stanowią ciekawą alternatywę i miejsce do prezentacji swoich produktów oraz usług. Zwłaszcza, że zachętą jest mniejsza konkurencja wśród reklamodawców i możliwość dotarcia do innego typu odbiorcy. Microsoft Ads to kolejny przykład miejsca, w którym z powodzeniem można przeprowadzać kampanie PPC.

Last minute okazje — reklama w wyszukiwarce Bing

Rys.4. Last minute okazje — reklama w wyszukiwarce Bing

Reklamy funkcjonujące w modelu PPC można znaleźć także w obrębie portali społecznościowych. Popularne są szczególnie Facebook Ads, czyli reklamy m.in. na Facebooku czy Instagramie. Model PPC, choć na mniejszą skalę, wykorzystywany jest również na portalu LinkedIn czy Twitter.

 

 

Kiedy warto zdecydować się na reklamę pay per click?

Reklamy w ramach kampanii PPC przyniosą korzyść Twojemu przedsiębiorstwu szczególnie w kilku sytuacjach. Jedną z nich jest moment wejścia na rynek i wyróżnienia swoich produktów lub usług. Widoczność zapewniona dzięki kampaniom PPC pozwoli Ci budować tożsamość marki.

Ciekawym zastosowaniem reklam PPC są również działania o charakterze lokalnym. Jeśli oferujesz produkty lub usługi na wybranym obszarze, to takie rozwiązanie może okazać się dla Ciebie korzystne. Sprawi, że dotrzesz do potencjalnych klientów w najbliższej okolicy.

Kampanie PPC sprawdzą się też w zakresie działań SEO.  To bardzo przydatna weryfikacja słów kluczowych, która pokaże, czy dane frazy sprawdzają się w promocji strony. Dzięki reklamom PPC można szybko zweryfikować, czy dobór słów kluczowych do pozycjonowania jest słuszny. Z drugiej strony, kampanie PPC pozwalają na bieżąco weryfikować pomysły w zakresie nowych, pomocnych fraz i szukać takich, które będą spełniać potrzeby biznesowe.

Jeszcze jednym zastosowaniem reklam PPC są wyprzedaże oraz oferty sezonowe. Szczególnie w okresie, gdy masz do zaoferowania klientom wyjątkową okazję, reklamowanie się w formie PPC okaże się trafnym rozwiązaniem. To może być na przykład sezon świąteczny, walentynkowy, czy okolice Black Friday.

Wszystkie te powody nie są pełnym katalogiem sytuacji, w których wprowadzenie kampanii PPC jest korzystne dla Twojego biznesu. Kluczowe jest zrozumienie, że w efektywnie zarządzanym przedsiębiorstwie istnieje świadomość korzyści, jakie przynosi reklamowanie w formie PPC. Kampanie tego typu powinny stanowić stały element portfolio pozyskiwania ruchu online.

Korzyści i wady stosowania PPC

Kampanie reklamowe PPC to rozwiązanie, które przynosi wiele korzyści. Decydując się na ten model, warto znać ich pełny katalog.

Korzyści kampanii PPC

  1. Plusem zastosowania modelu PPC do rozliczeń reklamowych są natychmiastowe wyniki. To różnica w stosunku do klasycznego pozycjonowania, gdzie co prawda rezultaty są warte czekania, ale widać je dopiero po pewnym czasie. Na zatwierdzenie kampanii PPC w Google poczekasz co najwyżej dobę, a następnie możesz śledzić na bieżąco efekty kampanii. To pozwala na sprawną optymalizację i obserwowanie zmian.
  2. Korzystając z kampanii PPC, masz też pełną kontrolę nad budżetem. Widzisz, ile kosztuje kliknięcie i jak przekłada się to na Twoje korzyści biznesowe. W każdym momencie możesz też zatrzymać kampanię, której wyniki Cię nie satysfakcjonują lub dopasować jej parametry. To oznacza, że nie marnujesz żadnej złotówki z Twojego cennego budżetu reklamowego. Zupełnie jak w naszej gwarancji zero-waste.
  3. Kampanie PPC to pełna elastyczność. Możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale i targetować ściśle swój przekaz. Reklamy mogą być wyświetlane w określone dni i godziny. Co więcej, zmiany algorytmu Google nie wpływają na efekty działań PPC.
  4. Dużą zaletą kampanii PPC jest także ich mierzalność. Możesz korzystać z paneli reklamowych Google czy Facebook Ads, lecz również np. Z Google Analytics. To pozwoli Ci śledzić skuteczność, w tym wyświetlenia, kliknięcia oraz konwersję, czyli spełnienie celu założonego kampanii. Żadna reklama offline (w prasie, na billboardach, czy przy użyciu innych nośników poza internetem) nie może być tak skutecznie i szczegółowo analizowana, jak kampanie PPC.
  5. Wreszcie, kampanie PPC to promocja Twojej marki. Gdy wykupujesz reklamy na daną frazę, to automatycznie kojarzysz się odbiorcom z określoną branżą. To pozwoli Ci w dłuższej perspektywie realizować swoje cele biznesowe.

Wady kampanii PPC

Kampanie PPC wiążą się również z poniesieniem pewnego ryzyka.

  1. Jednym z nich jest zakończenie rezultatów w momencie przerwania kampanii. Efekty nie utrzymują się po jej zatrzymaniu. Wyjątkiem są stali klienci, których zyskasz dzięki takim działaniom.
  2. Ryzykiem jest także ponoszenie zbyt wysokich kosztów, gdy kampanie obsługiwane są nieumiejętnie.
  3. Wadą reklam PPC jest również wykorzystanie ich przez nieuczciwą konkurencję. Zjawisko tak zwanego „click fraud’u” oznacza, że konkurencja klika w reklamę, narażając reklamodawcę na straty.

Od czego zależy koszt kampanii PPC?

Koszt kampanii PPC zależy od kilku kluczowych zmiennych. Skupiając się na nich, można osiągnąć najlepsze rezultaty, na przykładzie reklam Google Ads:

  • Trafność słów kluczowych – odpowiednio dobrane słowa kluczowe do specyfiki Twojego biznesu, stosowna treść reklamy oraz dopasowana strona docelowa to sposób na uzyskanie korzystniejszych stawek w kampaniach PPC.
  • Wynik jakości – to ocena trafności Twoich słów kluczowych czy jakości strony docelowej stosowana przez Google. Lepszy wynik jakości to więcej kliknięć oraz niższe koszty. Ocenę trafności słów kluczowych czy wyniku jakości w Google pomoże ocenić audyt Google Ads.
  • Wyróżnienie się – im większa konkurencja na daną frazę, tym koszt kliknięcia będzie wyższy. Metodą na wyróżnienie się jest np. ścisłe określenie słowa kluczowego. Zamiast „ubranka dla dzieci”, możesz zdecydować się na przykład na frazę „ubranka dla dziewczynek do lat 3”.
  • Kreatywność – im ciekawiej podejdziesz do tematu swoich reklam PPC, tym większe masz szanse na to, że osiągniesz sukces. Kreatywność to klucz do sukcesu i sposób na uzyskanie niższych stawek za kliknięcie.

Ocena skuteczności kampanii PPC

Uruchomienie kampanii PPC służy określonym celom. Dlatego też ważne jest, by umieć ocenić skuteczność działań. Wydajność należy mierzyć przez określony czas i używać do oceny miarodajnych wskaźników.

Skuteczną metodą oceny skuteczności kampanii PPC są wskaźniki KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. W katalogu przydatnych wskaźników KPI na szczególną uwagę zasługuje:

  • ROAS/COS – czyli rentowność Twoich kampanii. To podstawa efektywnych działań, szczególnie dobrze znana w sklepach internetowych. Jeśli stosunek przychodów z reklamy do kosztów (wraz z uwzględnieniem Twojej marży)  jest korzystny, to działania przynoszą pozytywny skutek. Nie tylko warto je wtedy kontynuować, ale również skalować.

  • CPA – czyli koszt, jaki ponosisz za określoną, wykonaną akcję w witrynie. Może to być np. sprzedaż produktu, lecz równie dobrze pozyskanie zapytania ofertowego. Kluczowe w tym przypadku jest mierzenie efektów również w dalszym etapie. Dzięki temu CPA może być dobrze dobrany. Warto pamiętać, że nie każde zapytanie ofertowe od razu oznacza pozyskanie klienta dla Twojego biznesu.

Można też posłużyć się wskaźnikami wspomagającymi (które jednak powinny pełnić funkcję stricte pomocniczą):

  • CTR – czyli współczynnik klikalności pokazuje, ile osób kliknęło w reklamę spośród tych, którzy ją zobaczyli. Średni CTR w dużym stopniu zależy od branży, więc najlepiej go oceniać w porównaniu do naszych różnych obszarów reklamy tego samego typu (np. kampanie w wyszukiwarce z innymi lub kampanie produktowe z kampaniami tego typu)
  • Wynik jakości – to kolejny wskaźnik, który pomoże Ci ocenić skuteczność słów kluczowych, strony docelowej i samych reklam. Wynik wyrażany jest w liczbach od 1 do 10, łatwo więc ocenić, że warto oscylować między najwyższymi wartościami.
  • CPC – kolejnym przydatnym wskaźnikiem jest koszt za kliknięcie, który przyda się przy określaniu, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta. W tym przypadku nie ma przybliżonych wartości, do których warto dążyć, bo wszystko zależy od specyfiki Twojego biznesu. Jeśli usługa, którą oferujesz, daje Ci zysk w wysokości 500 zł, to koszt kliknięcia może być opłacalny nawet powyżej 10 zł. Gdy zarabiasz na usłudze lub produkcie 10 zł, to koszt kliknięcia powinien być też odpowiednio niższy.

 

Kampanię PPC warto analizować w perspektywie makro. Myśl o długoterminowych celach i tym, co jest najbardziej korzystne dla Twojego biznesu. Nie wystarczy dzień, czy nawet tydzień, by jednoznacznie ocenić sukces kampanii. Nie poddawaj się, a przede wszystkim, powierz opiekę nad swoimi kampaniami PPC fachowcom.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie zaangażujemy się w projekty o różnej specyfice. Naszą specjalizacją są kampanie z zakresu SEM, w tym PPC, przez co masz pewność, że zaopiekujemy się Twoim kontem reklamowym oraz budżetem. Co do budżetu – hołdujemy zasadzie, by nie uronić nawet zbędnej kropli z budżetu reklamowego. Gwarancja zero-waste sprawia, że jako nasz klient nie musisz martwić się o nieroztropne trwonienie środków przeznaczonych na kampanie reklamowe. Wszystko zawsze pod kontrolą. A  skuteczność naszych działań potwierdza grono zadowolonych klientów, osoby, które chętnie polecają nasze usługi. Zapraszamy do kontaktu!

  • Zrzutka.pl - logo
    We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty. Wszystko dzieje się bardzo szybko i działa jak w zegarku!

    Michał Starzyński, CEO Zrzutka.pl

  • Tołpa
    Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

    Agnieszka Pełka-Szajowska, Kierownik działu marketingu Tołpa

  • ModBis.pl
    Facebook jest dla nas ważnym kanałem reklamowym. Chcieliśmy sprawdzić, jaki rzeczywisty wpływ na sprzedaż w naszym sklepie mają działania reklamowe prowadzone na FB i czy dodatkowe wydatki na ten kanał są opłacalne.

    Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.

    Sebastian Lalik, ModBis

  • Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach. Kampanie w Google Ads i na Facebooku, które SmartYou dla nas prowadzi, są świetnie zaplanowane i przynoszą oczekiwane wyniki. Jesteśmy bardzo zadowoleni i szczerze rekomendujemy współpracę ze SmartYou.

    Magdalena Wytrębowicz, L'Occitane

  • Woodpecker
    Specjaliści ze SmartYou pomogli nam w konfiguracji Google Analytics i przekazali cenne uwagi, które wyraźnie zwiększyły konwersję na naszej stronie. Po głębokiej analizie działań konkurencji stworzyli i dopasowali kampanię AdWords do naszej grupy docelowej. SmartYou cechuje bardzo duży profesjonalizm.

    Mateusz Tarczyński, CEO Woodpecker

  • SmartYou jest doskonałym przykładem współpracy opartej na rzetelności i profesjonalizmie. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu naszymi kampaniami, agencja zwiększyła liczbę pozyskiwanych zapytań ofertowych przy jednoczesnym zmniejszeniu nakładów i uwagi z naszej strony. Serdecznie polecam.

    Joanna Cichosz, CNS Group

  • Rekomendujemy firmę SmartYou, jako godnego polecenia specjalistę w dziedzinie kampanii Google AdWords. Dzięki starannie opracowanym, wdrożonym i na bieżąco optymalizowanym kampaniom reklamowym, odnotowaliśmy wzrost w ilości zamówień i przekierowaniu ruchu na nasze sklepy. Po ponad rocznej współpracy, polecamy firmę SmartYou jako zespół kompetentnych fachowców.

    Agnieszka Ostrowska, AB Bechcicki

  • Magently
    SmartYou doskonale radzi sobie z obsługą kampanii w kilkudziesięciu krajach z całego świata. Agencja imponuje nam wiedzą, profesjonalizmem i doświadczeniem. Nadzwyczajnie przyjemna współpraca czyni SmartYou naszym wieloletnim i cenionym partnerem.

    Paweł Jasiński, Magently

  • Ponad półtoraroczna współpraca ze SmartYou pokazała nam, że jest to agencja, do której mamy zaufanie i możemy ją polecić.
    W pracy na koncie kierują się indywidualnie dopasowaną strategią, opartą na wyznaczonych celach i określonym budżecie. Sprawiło to, że działania reklamowe w Google Ads są dla nas dochodowe. Systematyczna optymalizacja kampanii przez specjalistów, podtrzymuje ich wysoką skuteczność.

    Elżbieta Szymańskia, Modernbud

  • SmartYou świetnie radzi sobie z prowadzeniem zarówno polskich, jak i zagranicznych kampanii. Patrząc na wyniki ich działań, jesteśmy pewni, że to specjaliści w swoim fachu. Pracownicy wciąż wychodzą z nowymi inicjatywami i odpowiadają na nasze sugestie. Co więcej, świetnie odnajdują się również w aspektach bardziej technicznych, przez co niejednokrotnie pomagali nam w tego typu sytuacjach. Krótko mówiąc, SmartYou to profesjonaliści, którzy dają z siebie 200%.

    Sebastian Malec, BookingHost

  • SmartYou prowadzi dla nas kampanie Google Ads na rynki zagraniczne. Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnej obsługi oraz inicjatywy, którą specjaliści wykazują się przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii. Dzięki nim jesteśmy w stanie osiągać coraz lepsze wyniki.

    Piotr Maciejewski, CKEditor

  • Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z agencją SmartYou mimo, że wcześniej nie miałam z działaniami SEM dobrych doświadczeń. Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, otrzymałam od agencji szereg pytań który pozwolił ustalić priorytety i stosunek kosztów do przychodów, aby mieć pewność, że tak samo rozumiemy cel, który przed nami stoi. Widocznie wzrosło zainteresowanie ofertą sklepu i to nie tylko w sezonie, ale także poza nim. Co miesiąc otrzymujemy przejrzyste raporty z działań prowadzonych przez zespół SmartYou który oprócz danych potwierdzonych liczbami uwzględnia plany na nowe kampanie które pozwalają nam docierać do nowych, potencjalnych klientów.

    Paulina Pataj, Kierownik działu marketingu Dami Zabawki

  • Chcieliśmy dotrzeć z naszą ofertą do sprecyzowanej i bardzo konkretnej grupy docelowej. Firmie SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania. Będąc z nami w ciągłym kontakcie, szybko wprowadzają zmiany w kampaniach, pracując na jeszcze lepsze wyniki. Szczerze polecamy!

    Izabela Rams, Sales & Marketing Director CRYO Science

  • W tak konkurencyjnej branży w której działa marka Brylove, każde wejście w nowy sezon musi być dopięte na 100%. Od strony ruchu płatnego wiemy, że SmartYou jako nasz wieloletni partner, wywiąże się ze swoich zadań z nawiązką. Współpraca z nimi to pewna inwestycja. Pracownicy agencji angażują się w każdy projekt, podążają za trendami reklamowymi i regularnie testują nowe rozwiązania dostosowując je do naszych potrzeb. Reagują też na wszelkie nasze propozycje i zawsze tłumaczą, czy przyniosą one korzyści. Zdecydowanie polecamy!

    Marta Filipovicz, Brylove

  • " target="_blank">
    Firma SmartYou już w pierwszych miesiącach współpracy wykazała się zaangażowaniem i wprowadziła zmiany, które przełożyły się w znaczący sposób na wyniki naszych kampanii Google Ads. Współpracowaliśmy z wieloma firmami z branży reklamowej i zdecydowanie mogę powiedzieć, że firma Smartyou charakteryzuje się wysokim poziomem profesjonalizmu oraz indywidualnym podejściem.

    Paweł Marczyński, Właścicel Thomas It

  • SmartYou w trakcie współpracy pomogło nam mocno w odpowiednim skalowaniu konwersyjnego ruchu na wszystkich naszych serwisach. Szczególnie efektywnie wykorzystaliśmy kampanie displayowe, które stały się kluczowym składnikiem naszego traffic mixu. Ekipę SmartYou cechuje merytoryczne podejście do prowadzenia kampanii, racjonalność w wyborze ścieżki dojścia do celu oraz bycie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które pojawiają się na rynku. Polecam!

    Maciej Ziemczonek, VP Traffic Acquisition Domodi

  • Agencja SmartYou podeszła do naszej współpracy z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Do wszystkich kwestii podchodzili ze starannością i szybko reagowali  na wszelkie nasze potrzeby. Dzięki swojej wiedzy i prowadzonym optymalizacją  zwiększyliśmy swoje przychody o kilkadziesiąt procent.

    Waldemar Bukowski, Dobre Drzwi

  • Triny.pl
    SmartYou od dwóch lat systematycznie zwiększa naszą sprzedaż. Wysoko cenimy SmartYou za efekty oraz proaktywne podejście.

    Albert Dabiński, Triny

  • Armadesi logo
    Zacznę od tego, że wcześniej przerobiłem dwie duże agencje do prowadzenia kampanii Google Ads. Pomimo wysokich budżetów na reklamę podejście do klienta w obydwu przypadkach było czysto teoretyczne, nie mające żadnych wartości dodanych w praktyce. Biurokracja, ograniczony kontakt tylko z "opiekunem", kampanie nierzetelnie prowadzone i zaniedbane. Kontakt ze SmartYou pojawił się pierwszy, z propozycją poprowadzenia kampanii Google Ads. Po doświadczeniach z poprzednimi agencjami podszedłem do tematu bardzo sceptycznie, tym bardziej, że to nie ja szukałem agencji, a agencja szukała mnie, klienta.

    Dałem się porwać na audyt konta i kampanii Google Ads i to mnie przekonało do tego, aby zaryzykować kolejną zmianę agencyjną. Współpracujemy ze SmartYou od czterech miesięcy i absolutnie nie żałuję podjętej decyzji. To, co uwidacznia się na pierwszy rzut oka to przede wszystkim PRAKTYCZNE podejście do klienta w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Rzetelność prowadzenia kampanii, stałe ulepszenia, stała opieka i monitoring działań jest tutaj bezkonkurencyjny.

    Szybko zdecydowałem się na dodatkowe kampanie Facebook Ads i wspólnie pchamy biznes do przodu, zwiększając obroty. Mogę z czystym sumieniem polecić tę agencję, w której klient znaczy coś więcej niż tylko kolejna cyfra na wystawianej fakturze.

    Daniel Tryndoch

  • logo stileo
    SmartYou było i jest naszym zaufanym partnerem od blisko 8 lat - przez ten czas pracowali dla nas przy takich serwisach jak Domodi, Allani, Homebook oraz na rynkach zagranicznych we Włoszech, Hiszpanii czy na Ukrainie obsługując markę Stileo czy Homelook. Przez cały ten czas udowadniali, że można im powierzyć pełną kontrolę nad Google Ads, a założone cele będą realizować z nawiązką.

    Krzysztof Wierzbicki
    Prezes Zarządu Domodi Sp. z o.o. [2011-2018] - domodi.pl, homebook.pl, allani.pl,
    Członek Rady Nadzorczj Stileo Sp. z o.o. [od 2014] - stileo.it, stileo.es, stileo.ua, homelook.ua

  • Budus logo
    Po kilku latach samodzielnego prowadzenia kampanii Google Ads, nie mogliśmy oprzeć się wrażeniu, że nie nadążamy za nowymi rozwiązaniami i trendami pojawiającymi się w reklamie internetowej, a przez to nasze działania są dalekie od optymalnych i przepalamy sporą część budżetu.

    Wraz z przeprowadzonym rebrandingiem zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie agencji. Rozpoznanie przeprowadzone w branży skłoniło nas do zawiązania się ze SmartYou. Od kiedy kampanie wystartowały obserwujemy wzrost wysokiej jakości ruchu i konwersji, a łączny koszt kampanii i ich obsługi jest dla nas znacznie korzystniejszy.

    Bartosz Dworak, budus.pl

  • Oslona Okna logo
    SmartYou to nie tylko kompetentni specjaliści, którzy są elastyczni w działaniu i nastawieni na biznes, dzięki czemu reklamy sprzedają, a inwestycja się zwraca od początku współpracy. To także wysoka responsywność oraz profesjonalny kontakt z obsługą klienta. Jesteśmy w regularnym kontakcie z naszą opiekunką Katarzyną, na bieżąco rozmawiamy o tym, co dzieje się w naszej firmie, czego potrzebujemy i co się dzieje w kampaniach. Współpraca ze SmartYou to bardzo dobry wybór.

    Mateusz Jakubiec, Oslonaokna.pl

  • SmartYou to zespół profesjonalistów, których rzetelność i zaangażowanie zrobiło na mnie wrażenie już od pierwszych dni naszej współpracy. Prowadzenie działań performance marketingowych w branży mental health to niełatwe zadanie - wymaga nie tylko delikatności w komunikacji z potencjalnym klientem, ale też umiejętnego dostosowywania contentu do wymagań i obostrzeń nakładanych przez Google Ads i Meta. Fachowcy ze SmartYou stanęli na wysokości zadania w obu tych kwestiach. Serdecznie polecam współpracę z tą agencją :)

    Michał Feliks, Board Member, Sensly.com

  • Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou. Mam poczucie, że nie pozostajemy w tyle, a jednocześnie nie rzucamy się ślepo w nowinki, dzięki czemu rozwijamy się, zachowując wysoki ROAS. Doceniamy również, że znaleźliśmy partnera, któremu ufamy - w naszej współpracy wystarczy przejrzenie raportów co miesiąc i drobne sugestie przy większych zmianach w asortymencie, bo wszystko działa na tyle dobrze, że nie trzeba poświęcać kampaniom stałej uwagi. Nie tylko reklama na Allegro, ale także Facebook i Google Ads są prowadzone przez SmartYou bez zarzutów i przynoszą nam oczekiwane zyski.

    Krystian Guz, Dami Zabawki

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Magdalena Woźnicka head of new business

Magdalena Woźnicka
Wróć na górę