Wyróżnikiem naszych działań dla klienta w obszarze Google Ads okazało się skalowanie wydatków na koncie. Zwiększanie nakładów pieniężnych poniesionych na reklamę oraz rozwój nowych kampanii odbywały się w ciągłej współpracy z klientem. Decyzje były podejmowane z miesiąca na miesiąc, a w procesie decyzyjnym pomagały nie tylko informacje o liczbie dokonanych rezerwacji, ale i nasze comiesięczne raporty.
Wartym dodania jest również fakt, że współpraca z tym klientem trwa od wielu lat, ale to w ostatnim roku zdecydowanie nabrała rozpędu. Zacieśnienie współdziałania było możliwe dzięki zaangażowaniu dwóch stron – my podjęliśmy się prac mających na celu przyciągnięcie nie tylko jak dotąd klientów indywidualnych, ale i biznesowych oraz promowanie oferty restauracji na poziomie lokalnym. Klient z kolei zaangażował się w aktualizowanie strony i dostarczanie wartościowych landing page’y bogatych w istotne informacje dla odbiorców oferty hotelu.
Naszą pracę rozpoczęliśmy od weryfikacji wdrożeń analitycznych i precyzyjnego mierzenia najważniejszych działań użytkowników na podstronach dostosowanych do konkretnej oferty. Następnie po otrzymaniu od klienta konkretnych budżetów na każdy kanał zaczęliśmy dostosowywać strukturę konta Google Ads w taki sposób, by pozwoliła nam na odpowiednie zarządzanie – klarowna i zrozumiała struktura sprzyja regularnemu optymalizowaniu kampanii. Czym kierowaliśmy się przy rozbudowie struktury kampanii? Różnymi czynnikami – od sezonowości oferty, przez jej różnorodność, aż po rodzaj docelowego odbiorcy.
Bardzo ważnym elementem zarządzania kontem reklamowym była ciągła kontrola budżetów oraz jego proporcjonalne rozłożenie w ciągu miesiąca. To szczególnie istotne przy realizowaniu kampanii B2C z ofertą konkretnych pakietów sezonowych oraz podziale wydatków reklamowych na promowanie B2C, B2B oraz hotelowej restauracji.